هتل هیلتون کبک Hilton Québec

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

Hilton Québec hotel

مشخصات

مشخصات تماس

Rene Levesque East1100, G1R 4P3 Quebec City, Canada

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۶
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
صرافی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
ناهار در اتاق
شام در اتاق
فضای سبز
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر روباز
جکوزی
زمین تنیس
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

Hilton Québec

هتل هیلتون کبک واقع در شهر کبک می باشد. هتل هیلتون کبک هتلی ۴ ستاره و بسیار لوکس و مدرن با امکانات رفاهی بی نظیر و تکمیل در کبک، آماده میزبانی از مسافران تور کانادا می باشد.اقامت در اتاق های این هتل در ساختمانی بسیار با شکوه و ابهت ، طعم واقعی یک سفر لوکس و اعیانی را برای همیشه در خاطرتان ثبت می کند.

در این هتل همه گونه امکانات رفاهی و تفریحی در نظر گرفته شده ، خدمات و پذیرش مسافر در این هتل بصورت ۲۴ ساعته بوده و همچنین امکانات مناسب برای میهمانان معلول نیز دارد. در کل فضای هتل و اتاق ها دسترسی به اینترنت WIFI پرسرعت وجود دارد.امکانات عبارتند از ۲ رستوران، مرکز تناسب اندام و استخر گرم در فضای باز.

همچنین ۲۰ اتاق جلسه و یک مرکزتجاری وجود دارد. پارکینگ باهزینه در دسترس است.هتل هیلتون کبک با فاصله 5 دقیقه از شهر دیوار کشیده و قدیمی کبک واقع شده  است. این هتل دارای یک استخر روباز گرم است و تورهای دیدنی منطقه را ارائه می دهد. اتاق‌های هیلتون کبک دارای تلویزیون صفحه‌تخت و ایستگاه اتصال MP3 هستند. اتاق ها مجهز به قهوه ساز و تلویزیون کابلی هستند. 

کبک هیلتون منظره ای از رودخانه سنت لارنس و کوه های لورنتین ارائه می دهد. این هتل یک مرکز تجاری و یک باشگاه ورزشی و سالن کنفرانس  را برای مهمانان فراهم می کند. مهمانان هیلتون می‌توانند در رستوران و بار آلگرو که غذاهای بین‌المللی و بوفه‌های تم دارد، غذا بخورند. هیلتون کبک در یک کیلومتری موزه ملی هنرهای زیبای کبک (موزه ملی هنرهای زیبای کبک) قرار دارد.

 

هتل تا ساختمان پارلمان کبک 5 دقیقه پیاده روی دارد.حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را دارند که باید از پیش درخواست آنها ارائه شده و هزینه ای جداگانه بابت آنها پرداخت گردد.

ملافه های ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، ماکروویو و تلفن می باشد