هتل صفوی اصفهان

  • درجه هتل ۳ ستاره

معرفی

هتل صفوی اصفهان

مشخصات

هتل صفوی اصفهان
  • سال ساخت: ۱۳۸۵
  • تعداد طبقات: ۶
  • تعداد اتاق: ۴۰

مشخصات تماس

"اصفهان، چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فلسطین."

قوانین و امکانات

هتل صفوی اصفهان
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
رستوران
کافی شاپ
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل صفوی اصفهان در خیابان فلسطین و در سال 1385 با استفاده از معماری و هنر سنتی اصفهان تاسیس شد و اقامتی مقرون به صرفه را در میان هتل‌های شهر اصفهان ارائه می‌دهد. این هتل 3 ستاره با تعداد 40 اتاق در شش طبقه در سال 1397 بازسازی شده است. به محض ورود به محوطه هتل، حیاطی باصفا و مزین به حوض، و سپس دیوارهای پر از نقش و نگار چشم‌نواز، توجه‌تان را جلب خواهد کرد.
اتاق‌های هتل صفوی اصفهان دلباز و راحتند و ظرفیت یک تا پنج نفر را دارند. پرسنل صمیمی و خوش‌روی مجموعه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا خدمات درخوری را در طول مدت اقامتتان فراهم کنند. رستوران، کافی‌شاپ، و چایخانه سنتی هتل غذا و نوشیدنی برای مهمانان سرو می‌کنند. هتل صفوی چند روز زندگی با هنر سنتی اصفهان را برای مسافران امکان‌پذیر کرده است.
علاوه بر امکانات، موقعیت جغرافیایی مناسب هتل باعث شده تا به اماکن تاریخی و گردشگری شهر اصفهان هم دسترسی مناسبی داشته باشید؛ با 15 دقیقه پیاده‌روی از هتل صفوی اصفهان می‌توانید به بازدید از میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، عمارت عالی‌قاپو، باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون، و بلوار چهارباغ بپردازید. همچنین مراکز درمانی در نزدیکی محل اقامت شما در موارد اورژانسی وجود دارد. برای صرف غذا و نوشیدنی در خارج از هتل می‌توانید به رستوران شهرزاد در 1 کیلومتری و کافه رادیو در 1.5 کیلومتری هتل سر بزنید.