هتل تاوانا بانکوک

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل تاوانا بانکوک

مشخصات

هتل تاوانا بانکوک
  • تعداد اتاق: ۲۵۴

مشخصات تماس

Thanon Surawong, Si Phraya, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand 80

قوانین و امکانات

هتل تاوانا بانکوک
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر روباز
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
کلاس‌های یوگا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل تاوانا بانکوک (The Tawana Bangkok) در جاده Surawongse قرار گرفته و نه تنها برای استانداردهای بالا، قیمت مناسب و خدمات دوستانه‌اش بلکه برای موقعیت عالیش در شهر در بین مسافران تور تایلند بسیار معروف است. برای آنهایی که برای تفریح به تور بانکوک آمده‌اند، موقعیت مرکزی هتل تاوانا بانکوک، دسترسی آسان به بهترین مناطق خرید، جاذبه‌های گردشگری و سرگرمی شهر را فراهم می‌کند. هتل چند قدم با ایستگاه سیلوم قطار هوایی و ایستگاه رامای چهارم مترو فاصله دارد. وای‌فای پر سرعت در تمام هتل و همچنین در اتاقها در دسترس است.

ویژگی ها و امکانات هتل تاوانا بانکوک

هتل تاوانا بانکوک امکانات تفریحی متعددی مانند یک استخر روباز، یک مرکز بدنسازی و یک استخر بچه‌ها را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. علاوه بر یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک اغذیه‌فروشی هم در این هتل وجود دارند. شما می‌توانید در محل کافه کنار استخر نوشیدنی میل کنید. مرکز کامپیوتر در هتل تاوانا بانکوک وجود دارد و مسافران تور بانکوک در فضاهای عمومی هتل به اینترنت بی‌سیم رایگان دسترسی دارند. اطلاعات تور و بلیت، کارکنان چند زبانه، پارکینگ رایگان و فروشگاه هدیه از دیگر ویژگی‌های هتل تاوانا بانکوک هستند. سیگار کشیدن در بخش‌هایی از این هتل 3 ستاره بانکوک ممکن است. رستوران Tawana غذاهای تایلندی را در زمان صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. کافی‌شاپ Sidewalk هم تنها غذاهای سبک سرو می‌کند.

اتاق های هتل تاوانا بانکوک

هتل تاوانا بانکوک 254 اتاق دارد و این اتاق‌ها تماما به امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاوصندوق، تلویزیون‌هایی با شبکه‌های کابلی مطرح، یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز مجهز شده‌اند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان جداگانه، حوله، دمپایی و مواد شوینده دارند. در اتاقهای هتل تاوانا بانکوک هم اینترنت بی‌سیم در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل برای مسافران تور تایلند شامل میز، تلفن، بطری‌های آب و سشوار هستند. مسافران تور بانکوک می‌توانند ماساژ در اتاق و میز اتو و اتو را درخواست کنند. نظافت اتاقها به صورت روزانه انجام می‌شود.