هتل سوفیتل ملبورن Sofitel Melbourne On Collins

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

Sofitel Melbourne On Collins

مشخصات

مشخصات تماس

Collins Street 25 , 3000 Melbourne, Australia

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۵
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۱

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
آلارم بیدار باش
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
صرافی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
ناهار در اتاق
شام در اتاق
صندوق امانات
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
سالن بدنسازی
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

Sofitel Melbourne On Collins هتل سوفیتل ملبورن 

 

Sofitel Melbourne on Collins واقع در انتهای پاریس خیابان کالینز در قلب CBD ملبورن، 363 اتاق و سوئیت مجلل در سطوح 36 تا 50 هتل ارائه می دهد. هر اتاق دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف است که چشم‌اندازهای پانوراما از شهر را با نمای برجسته مشرف به رودخانه یارا و به خلیج پورت فیلیپ ارائه می‌دهد.

 

با بازسازی هتل در سال 2022، همه اتاق ها دارای مبلمان شیک مدرن هستند که قلب ملبورن را با روح هویت فرانسوی Sofitel ترکیب می کند. هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت 55 اینچی با قابلیت Chromecast و کانال های فیلم پولی، تبلت داخل اتاق برای سفارش سرویس اتاق یا سایر خدمات هتل، دستگاه قهوه ساز و کرکره های سیاه برای خوابی آرام است.

 

سالن اجرایی Club Sofitel ما که منحصراً برای مهمانانی که اتاق‌هایی را رزرو می‌کنند در دسترس است، بالاترین سالن در شهر است که در طبقه 35 قرار دارد و همه چیز را از صبحانه، چای بعد از ظهر، نوشیدنی‌های عصرانه و کاناپه با خدمات فوق‌العاده شخصی ارائه می‌دهد.

 

رستوران برنده جوایز ما، No35، غذاخوری های فصلی پیچیده، 150 متر بالاتر از سطح خیابان در طبقه 35 با اکثر میزها مشرف به شهر ملبورن ارائه می دهد. بار اتریوم در 35 فهرست گسترده‌ای از شراب‌ها و کوکتل‌ها را ارائه می‌کند، در حالی که مناظر آتریوم داخلی تا سقف شیشه‌ای طبقه 50 را تماشا می‌کند. یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز، SoFIT همه چیزهایی را که برای پرانرژی در طول اقامت خود نیاز دارید و همچنین از سطح 36 منظره شهر را تماشا می کند، ارائه می دهد.

 

این مکان مرکزی بهترین‌های ملبورن را در آستانه شما با میدان فدراسیون، مرکز خرید خیابان بورک و تئاترهای پرنسس و ریجنت در 5 دقیقه پیاده‌روی ارائه می‌دهد. 10 دقیقه دیگر می‌توانید به مرکز هنر، NGV یا موزه ملبورن برسید، در حالی که خدمات قطار شهری و تراموا درست بیرون هتل قرار دارند. برای کسانی که به داخل هتل می‌روند، پارکینگ با خدمت‌کاران از پورت کوچر ما در خیابان کالینز در دسترس است.