هتل پاریس ایروان

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل پاریس ایروان

مشخصات

هتل پاریس ایروان
  • سال ساخت: ۲۰۱۴
  • تعداد اتاق: ۶۵

مشخصات تماس

Amiryan str. 4/6, Yerevan 0010 Armenia

قوانین و امکانات

هتل پاریس ایروان
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خدمات پزشکی
پذیرش 24 ساعته
ساحل اختصاصی
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
ماساژ
رستوران
کافی شاپ

نقد و بررسی

هتل پاریس ایروان، از جمله هتل های چهار ستاره لوکس می باشد که در خیابان معروف امیریان قرار گرفته است. این هتل در 1 آگوست 2014 افتتاح شد و از آن پس با ارائه امکانات مناسب توانست گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کند. این هتل را می توانید به عنوان گزینه ای قیمت مناسب تر نسبت به هتل های پنج ستاره ایروان رزرو کنید. برای آشنایی بیشتر با هتل همراه ما تا انتهای مطلب باشید. 

اتاق های هتل پاریس ایروان

هتل پاریس ایروان با ایجاد اتاق هایی لوکس و مجهز، جایگاه خود را در بین دیگر هتل های ایروان محکم کرده است. به گونه ای که می توان گفت اتاق های این هتل تضمین کننده رفاه و راحتی شما عزیزان در طول اقامت می باشند. تم رنگ بندی اتاق ها به صورت روشن طراحی شده که تلفیق آن با دکوراسیون خاص و زیبا، فضایی چشم گیر را ایجاد می کنند. 

هتل پاریس ایروان، در تمامی اتاق های خود امکانات رفاهی کاملی را در نظر گرفته تا مهمانان در نهایت آرامش، استراحت کنند. همچنین اکثر واحد ها، دارای حمام با دوش و وان می باشند. از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به  تلویزیون هوشمند، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، سشوار، لوازم آرایشی، دمپایی رایگان قسمت نشیمن، کانال های کابلی، سیستم گرمایش و سرمایش، قهوه ساز و ... اشاره نمود. 

امکانات هتل پاریس ایروان

هتل مذکور، دارای امکانات مناسبی می باشد که در خور انتظار مهمان، می تواند رضایت آن را کسب کند. البته باید گفت که این هتل فاقد استخر است و امکاناتی مانند مجموعه آبی ندارد. اما خدمات رفاهی به طور کامل در هتل تعبیه شده و اقامتی با آرامش کامل را برای شما رقم میزند.

از جمله امکانات موجود در هتل پاریس ایروان می توان به وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، اتاق های غیرسیگاری، سالن بار، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، کوکتل بار، تراس و ... اشاره نمود. همچنین در این هتل 2 اتاق کنفرانس جهت انجام فعالیت های کاری تعبیه شده که در صورت نیاز، در اختیار مهمانان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که ورود  حیوانات خانگی در این هتل مجاز می باشد. 

رستوران 

یک رستوران با فضایی شیک و بی نظیر در این هتل ایجاد شده که شما می توانید برای صرف غذا در وعده های صبحانه، ناهار و شام به آن مراجعه کنید. از ویژگی های این رستوران می توان به ویوی زیبای آن رو به پانوراما و کوه های آرارات اشاره نمود که فضایی عالی برای صرف غذا را مهیا می کنند. شما می توانید انواع غذاهای ارمنی و بین المللی را با طعمی بی نظیر در این رستوران صرف کنید و رضایت کامل را به دست آورید. 

موقعیت مکانی هتل

هتل پاریس ایروان، از نظر موقعیت مکانی، شرایطی مناسب برای دسترسی به مکان های مهم شهر را فراهم کرده است. به گونه ای که می توان گفت با اقامت در این هتل، می توانید به راحتی تردد داشته باشید. به عنوان مثال فاصله این هتل تا مرکز شهر و میدان جمهوری ایروان، تنها 100 متر است.