هتل لورد بری مونترال

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل لورد بری مونترال

مشخصات

هتل لورد بری مونترال
  • سال ساخت: ۱۹۸۴
  • تعداد طبقات: ۹
  • تعداد اتاق: ۱۵۴

مشخصات تماس

Berri St, Montreal, QC H2L 4C6, Canada 119

قوانین و امکانات

هتل لورد بری مونترال
  • ساعت تحویل اتاق ۱۶
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
ناهار در اتاق
شام در اتاق
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
فضای سبز
کافی نت
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
سالن بدنسازی
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

این هتل که در سال 1984 ساخته شده است، دارای 154 اتاق در 9 طبقه می باشد، در بخش لاتین مونترال واقع شده و 10 دقیقه پیاده روی از دانشگاه کبک در مونترال و ایستگاه مترو Berri فاصله دارد. هتل لورد بری مونترال Lord Berri Montreal Hotel دارای یک رستوران و فای رایگان است. مهمانان می توانند از غذاهای خوب ایتالیایی در رستوران هتل لذت ببرند.که برای صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه می دهد. یک پیاده روی 10 دقیقه ای از سالن نمایش پلس دِ آرتز شما را به هتل می رساند. کلیسای نوتردام نیز در 20 دقیقه پیاده روی در دسترس است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل لورد بری مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل لورد بری مونترال

در این هتل 3 ستاره امکاناتی از جمله اینترنت بی سیم رایگان، امکان استفاده از 3 اتاق جلسه، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی در دسترس می باشد. علاوه بر این مجهز به خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه رایگان، آسانسور و بالابر و مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) می باشد. تلویزیون در بخش های مشترک هتل در خدمت شماست، دستگاه خودپرداز بانک و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل لورد بری مونترال

این هتل شامل امکانات تفریحی از جمله یک کافه نیز می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید. این هتل صبحانه بوفه ای را در هر صبح ارائه می دهد و دارای یک رستوران به نام کاوالیر Cavalier که غذاهای ایتالیایی را ارائه می دهد و در خدمت صبحانه، ناهار و شام است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل 3 ستاره دارای اینترنت رایگان کابلی و وای فای، چای و قهوه ساز، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع می باشد. همچنین دارای ملافه های ضد آلرژی، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کویین پریمایر: 27 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین با دو تخت کویین: 27 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ اکسکیوتیو: 27 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ اکسکیوتیو با دو تخت کویین: 27 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت جونیور: 46 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 1 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 18 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 15 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 4 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 10 دقیقه، با اتوبوس 18 دقیقه و پیاده 35 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 8 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 9 دقیقه ای، با اتوبوس 16 دقیقه ای و با پیاده 29 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 900 متر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 10 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 7 دقیقه ای و پیاده 11 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 29 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 3 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 40 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 24 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 2 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 20 دقیقه ای و با اتوبوس 60 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل لورد بری مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، کبک H2L 4C6، مونترال، خیابان برری 1199

1199 Berri St, Montreal, QC H2L 4C6, Canada