هتل شرایتون مسقط

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل شرایتون مسقط

مشخصات

هتل شرایتون مسقط
  • تعداد اتاق: ۲۳۰

مشخصات تماس

Ruwi - P.O. Box 3260 , 112 Muscat, Oman

قوانین و امکانات

هتل شرایتون مسقط
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
صرافی
خشکشویی
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر روباز
استخر سر پوشیده
پارک آبی
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل شرایتون عمان یکی از بلندترین ساختمان های شهر مسقط به حساب می آید که در قلب منطقه تجاری و مرکز شهر واقع شده است. به همین جهت این هتل ۵ ستاره گزینه برتری برای سفرهای کاری و تفریحی بوده و دسترسی راحت به مراکز تفریحی، خرید و برخی از جاذبه های دیدنی شهر از مزیت های رزرو آن است. هتل شرایتون عمان را برای فرار از دوندگی های بین مراکز خرید و جاذبه ها یا حتی جلسات کاری استرس‌زا انتخاب کنید تا در محیط دلنشین و لوکسش از خدمات و امکانات رفاهی در سطح جهانی بهره مند شوید و مانند یک سلبریتی تعطیلاتتان را آنجا بگذرانید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


در طی چند دهه ای که از فعالیت هتل شرایتون عمان در این عرصه می گذرد، هتل با گذر زمان امکانات و خدماتش را به روزسازی کرده و حالا با ۴ رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، استخرهای روباز و سرپوشیده از مهمان خود به شکل بی نقصی میزبانی می کند. اینجا می توانید در فضای سبز هتل و باغش قدم بزنید و در محوطه پیک نیک دور هم جمع شوید. پارکینگ رایگان، باشگاه و سالن اسپا از دیگر امکانات هتل شرایتون عمان هستند.

انواع اتاق های هتل


این هتل ۱۴ طبقه دارای ۲۳۰ واحد اقامتی است که شامل اتاق های کلاب و دلوکس و سوئیت های جونیور، استودیو، اگزکیوتیو، دیپلماتیک و رویال بوده و در ظرفیت های مختلفی برای مهمانان ارائه می شوند. چنانچه بعد از خرید آنلاین بلیط هواپیما مسقط قصد رزرو یکی از اتاق های هتل شراتون عمان را داشتید، دستتان در انتخاب باز خواهد بود و واحدهایی در رنج قیمت های مختلف برایتان نمایش داده می شود.

امکانات اتاق های هتل


از داخل اتاق ها و سوئیت های هتل هتل Sheraton Oman Hotel Muscat چشم اندازهای معرکه ای از کوه های حجر و بافت شهری پیداست. هرچند معماری و دکوراسیون این واحدها کاملا مدرن است ولی متناسب با فرهنگ و سبک سنتی عمان چیده شده اند. تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، چای ساز، میز کار یا آرایش و حمام اختصاصی مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی از امکاناتی هستند که در اختیار مهمانان Sheraton Oman Hotel قرار می گیرند.

گزینه های صرف غذا


با اقامت در هتل شرایتون عمان، اول از همه مهمانان با صبحانه رایگان و متنوعی پذیرایی می شوند و بعد از آن می توانند وعده های دیگرشان را در رستوران هایی میل کنند که جزو بهترین های شهر مسقط به شمار می آیند. مثلا خانه استیک آسادو با دکوراسیون متفاوتش استیک های به سبک غرب سرو می کند و یا Courtyard هتل محلی برای صرف غذاهای بین المللی است که برانچ جمعه هم در آنجا سرو می شود. ۲ رستوران دیگر هتل هم در محیط دلنشینی که برای مهمانان آماده کرده اند برای وعده های صبحانه، ناهار و شام دایر هستند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


با اینکه هتل شرایتون بیش تر برای سفرهای کاری مناسب است و خدمات و امکانات ویژه کودکانش انگشت شمار هستند ولی خانواده هایی که بعد از رزرو بلیط هواپیما مسقط، این هتل را برای سفر خود انتخاب کرده اند از انتخابشان کاملا خرسند بوده اند. اجراهای زنده موسیقی، مغازه کادویی، خدمات زیبایی، باشگاه مجهز، سالن های اسپا، جکوزی، مرکز بیزینس، تسهیلات برگزاری جلسات کاری و خدمات تور و ساعت شادی از دیگر خدمات و امکانات هتل شرایتون عمان هستند.

دلایل انتخاب هتل


صبحانه های لذیذ
پرسنل خوش برخورد و حرفه ای
استخرهای زیبا

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل شرایتون عمان تا موزه نیروهای مسلح سلطان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل شرایتون عمان تا بازار مطرح: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل شرایتون عمان تا برج ساعت قدیمی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل شرایتون عمان تا موزه بیت البرندا: ۳ کیلومتر
فاصله هتل شرایتون عمان تا موزه ملی عمان: ۴.۶ کیلومتر