هتل سانتا مارینا آنتالیا

  • درجه هتل ۳ ستاره

معرفی

هتل سانتا مارینا آنتالیا

مشخصات

هتل سانتا مارینا آنتالیا
  • تعداد اتاق: ۵۰

مشخصات تماس

Liman Mah. Akdeniz Bulvari 25 Sok No:17 Konyaalti, 07100 Antalya, Turkey

قوانین و امکانات

هتل سانتا مارینا آنتالیا
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
حمام ترک
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر روباز
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل سانتا مارینا آنتالیا در فاصله کوتاهی از ساحل کنیالتی در آنتالیا قرار گرفته است و امکان دسترسی به سواحل زیبای دریای مدیترانه را به راحتی برای مسافران فراهم می‌کند. هتل دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا و ساحل دریای مدیترانه است که مجموعه‌ای بسیار جذاب و دوست داشتنی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که مهمانان می‌توانند همزمان به منظره کوه و دریا اشراف داشته باشند واین مسئله اقامت در هتل را برای مسافران لذت بخش‌تر می‌کند. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد و از همین جهت مهمانان می‌توانند به راحتی به اماکن مختلف شهر آنتالیا دسترسی داشته باشند. رستوران ها، کافه‌ها و مغازه‌های فراوانی در اطراف هتل قرار گرفته‌اند که مسافران می‌توانند ساعت‌ها در آن‌ها قدم بزنند و از تمام لحظات حضور خود در شهر آنتالیا لذت ببرند.
علاوه بر این‌ها مهمانان این هتل می‌توانند به دیدنی‌های جذاب و مشهوری دسترسی داشته باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر جذاب در Santa Marina Hotel Antalya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل سفری آرام و اقتصادی را تجربه کنید.

امکانات هتل سانتا مارینا آنتالیا


هتل سانتا مارینا آنتالیا یک هتل سه ستاره است و بنابراین یکی از هتل‌های میان رده شهر آنتالیا به حساب می‌آید. در واقع این هتل بیشتر برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در یک منطقه عالی در شهر آنتالیا اقامتی کم هزینه و مقرون به صرفه را تجربه کنند. امکانات متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که نسبت به هزینه‌های موجود در هتل بسیار اقتصادی هستند. این هتل یک استخر روباز را برای آب تنی به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند برای تفریح و استراحت روزانه از آن بهره‌مند شوند. رستوران موجود در هتل انواع غذاهای ترکی را برای مهمانان سرو می‌کند. هتل دارای اتاق بازی و زمین مخصوص سرگرمی کودکان است که مهمانان می‌توانند برای سرگرم کردن کودکان خود از این امکانات استفاده کنند. امکانات متنوع دیگری نیز در Santa Marina Hotel Antalya وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن برگزاری کنفرانس، صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی، حوله‌های استخر، تراس، باغ، مبلمان در فضای باز، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و… اشاره کرد.

خدمات هتل سانتا مارینا آنتالیا


هتل سانتا مارینا آنتالیا دارای خدمات نظافتی روزانه است و تمام واحد‌های اقامتی هتل هر روز نظافت می‌شوند. سرویس اتو، خشکشویی و لباسشویی هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و مسافران می‌توانند برای شست و شو لباس‌هایشان از این خدمات استفاده کنند. برگزاری تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری از جمله فعالیت‌های موجود در Santa Marina Hotel Antalya هستند که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه خود از این فعالیت‌ها برای گذراندن اوقات فراغتی شاد‌تر در هتل بهره‌مند شوند. شکلات‌های متنوع، میوه‌ها و بطری آب از جمله میان وعده‌های موجود در هتل هستند که به صورت رایگان برای مهمانان سرو می‌شوند. خدمات نگهداری از کودکان از جمله خدمات محبوب در هتل محسوب می‌شود که خیال مهمانان را از بابت نگهداری از فرزندانشان آسوده می‌سازد. از دیگر خدمات موجود در هتل نیز می‌توان به میز تور، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ساعته، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط، انبار چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل سانتا مارینا آنتالیا


اتاق یک نفره، اتاق دونفره و اتاق سه نفره از جمله واحدهای اقامتی موجود در هتل سانتا مارینا آنتالیا به شمار می‌روند. تمامی این واحدها دارای فضای آرام و تمیز و با امکانات رفاهی مناسب هستند. اگرچه طراحی و امکانات لوکسی را در مجموعه واحدهای اقامتی هتل سانتا مارینا مشاهده نمی‌کنید اما با این حال تمامی این واحدها امکانات رفاهی خوبی دارند که نسبت به هزینه دریافتی برای اقامت فوق العاده مقرون به صرفه هستند. از جمله امکانات موجود در این واحدها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، میز کار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سانتا مارینا آنتالیا


فاصله هتل تا ساحل کنیالتی: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۶.۹ کیلومتر