هتل الاناز استانبول

  • درجه هتل ۳ ستاره

معرفی

هتل الاناز استانبول

مشخصات

هتل الاناز استانبول
  • تعداد اتاق: ۱۲

مشخصات تماس

Orhaniye Cad. No: 34 Sirkeci, Fatih, 34112 Istanbul, Turkey

قوانین و امکانات

هتل الاناز استانبول
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل الاناز یکی از هتل های سه ستاره در شهر استانبول است که تنها صد متر تا ایستگاه تراموای سیرکجی و ایستگاه قطار مارماری فاصله دارد. این هتل دقیقا در مرکز شهر قدیمی استانبول واقع شده است و با ارائه امکانات رفاهی عالی برای مسافران اقامتی به یاد ماندنی رقم می زند. به دلیل موقعیت قرارگیری بی نظیر این هتل می توانید به راحتی به کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ استانبول دسترسی داشته باشید، حتی امکان دارد به برخی از این جاذبه ها پیاده بروید، اما برای دسترسی به میدان تکسیم می توانید از تراموی سیرکجی استفاده کنید. لازم به ذکر است فاصله هتل Elanaz Hotel Istanbul تا فرودگاه آتاتورک حدودا ۱۹ کیلومتر است و برای دسترسی به این فرودگاه نیز می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید، پس همین حالا به فکر خرید بلیط هواپیما و آغاز سفری رویایی باشید. برخی از امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، میز پذیرش ۲۴ ساعته، بار و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها.

امکانات عمومی هتل الاناز استانبول


میز پذیرش در همان بدو ورود این هتل قرار دارد و به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران استقبال می کنند. از جمله امکانات ارائه شده مشهور در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط قابل دسترس است. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می توانید به صرافی موجود در این هتل سر بزنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. توجه داشته باشید که پارکینگ این مجموعه با هزینه جداگانه در اختیار مسافران قرار داده می شود.
در هنگام اقامتتان در هتل الاناز ممکن است به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش نیاز داشته باشید که به راحتی می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر نیز می توانید به میز تور و بلیط مراجعه کنید و با راهنمایی گرفتن از مسئول مربوطه از سفرتان لذت ببرید. همچنین لازم به ذکر است که خدماتی نظیر فکس و فتوکپی در هتل Elanaz Hotel Istanbul دایر هستند. اگر مایل به گشت و گذار در میان جاذبه های شهر با رانندگی خودتان باشید، از هتل الاناز می توانید ماشین کرایه کنید. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق ها در هتل الاناز شامل سیستم تهویه کننده مطبوع هوا هستند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دلوکس، اتاق سوئيت بسفر، اتاق توئين اکونومی، اتاق بسفر با بالکن و اتاق با چشم انداز دریا. از جمله امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل Elanaz Hotel Istanbul می توان به تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، یخچال، کاناپه، میزکار و کمدلباس. همچنین هریک از اتاق های هتل الاناز شامل حمام اختصاصی است. روم سرویس جزو امکانات دیگر در این هتل به شمار می رود. با توجه به ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها باید افراد سیگاری به محل مشخص شده و به دور از اتاق ها مراجعه کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل الاناز می توانید کیک ها و دسرهای خانگی را نوش جان کنید یا اینکه نوشیدنی های گرم و خنک سفارش دهید. وعده صبحانه نیز همه روزه به صورت سلف سرویس و کامل سرو می شود.

فاصله هتل الاناز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۳ کیلومتر