تور اقساطی ایروان

شرایط ویژه اقساطی تور ایروان

جزییات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی (تهران)
درجه سختی: سبک
محدوده سنی: ۸۰-۲
خدمات تور:

*🏨 اقامت ۳ شب و ۴ روز در هتل ۳ ستاره
💰(۱۶٫۹۸۰٫۰۰۰)تومان

*🏨 اقامت ۴ شب و ۵ روز در هتل ۳ ستاره
💰(۱۶٫۲۰۰٫۰۰۰)تومان
____________________________________
بلیط رفت و برگشت - ترانسفر فرودگاهی – هتل با صبحانه - گشت شهری – راهنما – بیمه مسافرتی – سیم کارت ( برای هر اتاق )

سفرتو قسطی برو !
با سبوح سیر ، کل دنیارو اقساطی سفر کن !!
با آژانس مسافرتی سبوح سیر این امکان رو داری که تورهای داخلی و خارجی رو بدون ضامن با شرایط اقساط ویژه سفر کنی ٫

 
شرایط اقساط :

🔵 ۱ الی ۱۰ قسط ( فقط با چک صیادی )
🔵 سقف مبلغ تور قابل اقساط ۵ الی ۵۰ میلیون تومان
🔵 توجه داشته باشید شرایط اقساط شامل تورهای لحظه آخری نمی شود

مدارک مورد نیاز :

🔴 اصل کارت ملی
🔴 اصل شناسنامه
🔴 پاسپورت (تورهای خارجی)
🔴 چک صیادی (چک بنفش)
🔴 برای متقاضیان شخصی یکی از این موارد: سند مالکیت، اجاره نامه، فیش حقوقی یا گواهی اشتغال
🔴 فرم پر شده تور‌های اقساطی به امضا رسیده توسط مسافر
🔴 تحویل حضوری چک‌ها با توجه به تعداد اقساط درخواستی


📌 جهت اطلاع از شرایط تورهای اقساطی با شماره ی ۳۸۴۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید٫
__________________________________________________________
📌 با توجه به نوسانات قیمت ارز، خواهشمند است قبل از رزرو تور با واحد فروش تماس حاصل فرمایید٫

پکیج تور

بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به فرودگاه
ترانسفر به هتل
اقامت در هتل
وعده غذایی
گشت شهری
بیمه مسافرتی
ترانسفر اختصاصی

کشورهای مورد بازدید:

شهرهای مورد بازدید:

شرح

شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان و شهر محبوب تمام ارمنیان جهان است که در کنار رود هرازدان و دامنه‌ی کوه آرارات قرار گرفته است. این شهر مرکز اداری، فرهنگی و صنعتی کشور ارمنستان است. یونسکو در سال ۲۰۱۲ این شهر را به عنوان پایتخت جهانی کتاب برگزید. جالب است بدانید این شهر عضو وابسته به شهرهای اروپا است.

شهر ایروان

 

تاریخچه ی شهر ایروان

از ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد، انسان‌ها در محدوده ایروان زندگی می‌کرده‌اند. استحکامات عصر برنز شامل شنگاویت، تیشبانی و بردادزور در این منطقه یافت شده‌اند. کاوش‌های باستان‌شناسی قلعهٔ اورارتویی به نام اربونی را که در ۷۸۲ (پیش از میلاد) و بنا به امر شاه آرگیشتی یکم بنا شده بود را نمایان ساخت که در محل ایروان فعلی و برای محافظت از حملات قفقازیان شمالی قرار داشت. کانال‌های آبیاری و مخزن آب اورارتویی نیز در این محل کشف شده‌است. قلعه تیش‌ابیانی (کارمیربلور) به دست سیت‌ها در ۵۸۵ (پیش از میلاد) تخریب شد.

ایروان در گذشته جزئی از خاک ایران بود. در سال ١٨٢٨میلادی، پس از جنگ های طاقت فرسا بین ایران و روسیه، در پی عهدنامه ترکمانچای این شهر رسماً از ایران جدا شد و به روسیه پیوست.

 

جاذبه های توریستی ایروان

گردشگری در ارمنستان هرساله در حال توسعه است و ایروان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در این کشور است، اکثر هتل‌ها و رستوران‌ها، بارها و کلوب‌های شبانه ایروان به صورت مدرن ساخته شده‌اند، هچنین فرودگاه زوارتنوتس پروژه‌های نوسازی برای افزایش تعداد گردشگران را نیز انجام داده‌است.

با تلاشی که در توسعه‌ گردشگری آن صورت گرفته و به دلیل جاذبه‌های طبیعی زیبایش، شهری تماشایی در میان کشورهای همسایه خود و حتی برای کشورهای اروپایی است. خوشبختانه ایرانی ها برای سفر به ارمنستان نیازی به ویزا ندارند و نزدیکی این شهر به کشور عزیزمان مسافران زیادی را به این شهر زیبا جذب می‌کند.

ایروان مکان های توریستی و گردشگری زیبایی دارد که می‌توان به فواره‌های رقصان میدان جمهوری، خانه اپرا ایروان، مجموعه کاسکاد و ویرانه‌های اربونی اورارتو اشاره کرد.

 

این شهر زیبا با قرار داشتن در ۱۰ شهر امن جهان دارای کلوب‌های شبانه، مکان‌های اجرا موسیقی زنده، مکان‌های پیاده‌روی، کافه‌های خیابانی، کازینوها و رستوران‌های متعدد است.باغ‌وحش ایروان در سال ۱۹۴۰، سیرک ایروان در سال ۱۹۵۶ و دنیای آب ایروان در سال ۲۰۰۱ تأسیس شده و از مراکز تفریحی محبوب شهر محسوب می‌شوند.

ایروان

خیابان شمالی که خانه اپرا را با خیابان ابوویان متصل می‌کند، یک منطقه عابر پیاده محبوب در ایروان با ساختمان‌های مسکونی مدرن، مراکز تجاری، رستوران‌ها و کافه‌ها است. از دیگر اماکن توریستی ایروان میتوان به کاسکاد ایروان، خیابان تامانیان و میدان جمهوری نام برد.

مرکز خرید دالما گاردن، مرکز خرید ایروان و مرکز خرید روسیا سه مرکز مهم و بزرگ شهر ایروان هستند.

شما روزها می توانید از موزه‌ی باستان‌شناسی اربونی و موزه‌ی تاریخ ارمنستان دیدن کنید و همچنین دیدنی‌هایی مثل مجسمه‌ی مادر ارمنستان و یادمان نسل‌کشی ارامنه را ببینید و شب‌ها در میدان هراپاراگ بایستید و رقص فواره‌ها با موزیک کلاسیک را تماشا کنید. از خیابان شمالی و خیابان آبوویان که بهشت برندهای اروپایی‌اند می توانید خرید کنید و یکشنبه‌بازار ورنیساژ را ببینید که پر از قهوه‌جوش‌های مسی، تخته‌نرد دست‌ساز و قالی‌های دست‌باف خیره‌کننده است.چالاقاش و آجاراکان که غذاهای محبوب ارمنی‌اند را هم امتحان کنید. البته انواع کباب‌های ایرانی، قفقازی و گرجی هم می‌توانید نوش جان کنید.

رونق اقتصادی 

این شهر یکی از مراکز مهم صنعتی، فرهنگی و علمی منطقهٔ قفقاز به شمار می‌رود. کارخانجات آن در زمینه‌های فراوری فلزات، ماشین‌افزار، لوازم برقی، شیمیایی، بافندگی و غذایی فعالیت دارند و مرکز بازرگانی فراورده‌های کشاورزی است. خطوط راه آهن گسترده‌ این شهر به رشد آن کمک به سزایی کرده است.در واقع اقتصاد این شهر بزرگ بیشتر به صنعت، امور مالی و خدماتی ، ساخت و ساز ها و مهمتر از همه به صنعت گردشگری وابسته است.

 

موقعیت جغرافیایی 

همانطور که گفته شد ، ایروان در دامنهٔ کوه آرارات و بر کرانهٔ رود هرازدان بنا شده‌ است و جمعیت آن در سال ۱۹۸۹ (میلادی)، ۱٬۲۰۱٬۵۳۹ نفر سرشماری شده‌است. این شهر در تقسیمات کشور ارمنستان تابع هیچ استانی نیست و در واقع در مرز چهار استان کوتایک در شمال، آرارات در جنوب، آرماویر در جنوب غربی و آراگاتسوتن در شمال غربی قرار دارد. ارتفاع این شهر از سطح دریا از بین ۹۰۰ متر تا ۱۳۰۰ متر می‌باشد.

آبنمای موزیکال ایروان

شرایط آب و هوایی

ایروان آب و هوایی کوهستانی با رطوبت پایین دارد. تابستان‌های این شهر گرم و زمستان‌های آن خیلی سرد است. بهترین زمان سفر، از اردیبهشت تا پایان تابستان است؛ البته از ابتدای زمستان تا اواخر فروردین می توانید از امکانات اسکی آن استفاده کنید.

تورها

تور ایروان

راهنمای سفر

از اعتماد کردن به افراد ناشناس مخصوصا کسانی که خود را ایرانی یا راهنما معرفی می کنند ، در بدو ورود به ارمنستان بپرهیزید.

اموال و پول خود را درمحیط های عمومی نشان ندهید و از رفت و آمد به تنهایی درشب و درمکان های خلوت و مشکوک خودداری کنید.

قبل از هر اقدامی برای سرمایه گذاری در کشور ارمنستان ، جهت جلوگیری از ضرر و زیان با نمایندگی جمهوری اسلامی درخارج ازکشور مشورت کنید.

با توجه به آگاهی این نمایندگان به قوانین و مقررات ارمنستان درصورت بروزهرگونه مشکل تجاری می توانید ازآنها راهنمایی بگیرید.

از پاسخ گویی وتوجه کردن به پست های الکترونیکی جعلی که شما را برنده مبلغ زیادی اعلام کرده اند ، خود داری کنید.

چون داروهای کدئین دار جزء موادمخدرمحسوب می شوند ازآوردن آنها بدون نسخه پزشک خودداری کنید.

برای رانندگی کردن در این کشور باید گواهینامه بین المللی (PDI) داشته باشید.

قبل از عکس برداری از هرمکانی اجازه بگیرید چون عکس برداری از برخی مکان ها ممنوع بوده و جریمه دارد.

اگر در این کشور دچار حادثه ای شدید حتما به پلیس مراجعه کنید.

با توجه به بالا بودن هزینه رومینگ سیم کارت ارمنستان را در مرز تهیه کنید.

گذرنامه خود را به همراه داشته باشید وآن را در اختیارهیچ واسطه ای قرار ندهید.ترجیحا از آن تصویری تهیه کنید وپیش خود نگه دارید.

درطول سفریک کارت شناسایی معتبرو عکس دار به همراه خود داشته باشید.

کرایه تاکسی بستگی به میزان مسافت پیموده شده دارد.

نقشه شهر،جاده هاومکان های دیدنی را از دفاترخدمات مسافربری دریافت کنید.

قبل ازسفر به ارمنستان یک حساب ارزی در بانک ملت بازکنید تا درهنگام مسافرت به ایروان بتوانید پول خود را از شعبه بانک ملت دریافت کنید.

جهت اطلاع از بیماری های مخصوص به این کشور به سایت سازمان بهداشت جهانی مراجعه کنید.

سعی کنید ازآبهای بسته بندی استفاده کنید.

هتل‌ها

هتل هالیدی این اکسپرس ایروان
هتل گرانادا ایروان
هتل هایت پلیس ایروان 
هتل کامفورت هاوس ایروان
هتل سوچی پالاس ایروان
هتل کپیتال ایروان
اتاق هتل تیگران متس ایروان
 

دیدنی‌ها

کلیسای سرکیس مقدس ایروان
موزه ماتناداران ارمنستان
موزه های دیدنی ارمنستان