هتل گرند کاتماندو Kathmandu Grand Hotel Nepal

  • درجه هتل ۳ ستاره

معرفی

Kathmandu Grand Hotel

مشخصات

مشخصات تماس

Chaksibari Marg, Thamel, Thamel, 00977 Kathmandu, Nepal

قوانین و امکانات

Kathmandu Grand Hotel
  • ساعت تحویل اتاق ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۵ تا ۱۲ ظهر

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آلارم بیدار باش
برق اضطراری
صرافی
خشکشویی
دفتر خدمات مسافرتی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
فروشگاه در هتل
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
کافی شاپ
ناهار یا شام بوفه
تراس
ماهواره
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

 هتل بزرگ کاتماندو با دریافت ترانسفر فرودگاهی رایگان در منطقه تامل در کاتماندو، 500 متری Thamel Chowk واقع شده است. میهمانان می توانند از رستوران هتل لذت ببرند. وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت است. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. هر اتاق دارای حمام خصوصی مجهز به دوش می باشد. هتل بزرگ کاتماندو دارای پذیرش 24 ساعته و باغ می باشد. خدماتی مانند خشکشویی و خشکشویی نیز ارائه می شود.

از فرصت های تفریحی مانند دوچرخه برای کرایه استفاده کنید یا از یک تراس روی پشت بام و یک باغ دیدن کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت بی سیم رایگان، خدمات دربان، و خرید در محل اشاره کرد. مهمانان می توانند با شاتل (با هزینه اضافی) که در فاصله 6 کیلومتری کار می کند، سوار شوند.

امکانات ویژه عبارتند از دسترسی به اینترنت سیمی رایگان، مرکز تجاری، و ورود سریع. شاتل از فرودگاه به هتل در ساعات محدودی رایگان است.

از یک وعده غذایی در رستوران یا تنقلات در کافی شاپ لذت ببرید. این هتل همچنین خدمات اتاق 24 ساعته ارائه می دهد. روز خود را با نوشیدنی در بار/سالن به پایان برسانید. صبحانه بوفه همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 10:00 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.

در یکی از 31 اتاق مهمان دارای تلویزیون LED اقامت کنید. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان شما را متصل نگه می دارد و برنامه نویسی کابلی برای سرگرمی شما در دسترس است. حمام ها دارای لوازم آرایشی و سشوار رایگان هستند. امکانات رفاهی شامل میز و روزنامه‌های رایگان و همچنین تلفن‌هایی با تماس‌های محلی رایگان است

اقامت در کاتماندو گراند هتل، شما را در قلب کاتماندو، در فاصله 15 دقیقه پیاده روی تا باغ رویاها و دوربار مارگ قرار می‌دهد. این هتل 3.1 مایل (5.1 کیلومتر) تا معبد پاشوپاتیناث و 3.6 مایل (5.8 کیلومتر) از بودانات فاصله دارد.

باغ رویاها 2461 فوت، موزه قصر نارایانهیتی 1.1 مایل و پاشوپاتینات 3.7 مایل است. فرودگاه بین المللی کاتماندو 5 مایل با شما فاصله دارد.