هتل کوثر اصفهان

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل کوثر اصفهان

مشخصات

هتل کوثر اصفهان
  • سال ساخت: ۱۳۵۷
  • تعداد طبقات: ۷
  • تعداد اتاق: ۲۲۵

مشخصات تماس

"اصفهان، بلوارملت، رو به روی سی و سه پل."

قوانین و امکانات

هتل کوثر اصفهان
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمام ترک
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات پستی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
دفتر خدمات مسافرتی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
رستوران سنتی
کافه سنتی
کافی شاپ
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل پارسیان کوثر اصفهان که در سال 1349 تاسیس شده است و قدمتی پنجاه ساله دارد، پیش از انقلاب نامش شرایتون بود. این هتل 5 ستاره با تعداد 225 اتاق در ساختمانی هفت طبقه، یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین هتل‌های شهر اصفهان شناخته می‌شود؛ زیرا که در چند قدمی ‌سی‌وسه پل و روبه‌روی زاینده‌رود، در قلب شهر اصفهان و در مرکز شهر، قرار گرفته است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ و دلبازند و با سلیقه چیده شده‌اند و برخی از آن‌ها چشم‌انداز زاینده‌رود را دارند.
اما هتل پارسیان کوثر اصفهان جذابیت‌های زیادی دارد. باغ پر گل و باصفایی که می‌توانید روی یکی از تخت‌های دور آن بنشینید و از فضای باز نهایت استفاده را ببرید. هتل 5 رستوران متفاوت دارد؛ رستوران 24 ساعته پارسه سیمین که غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌کند، رستوران سنتی سرو که در آن می‌توانید از غذاهای اصیل اصفهان مثل خورشت ماست، بریانی، و غذاهای سنتی ایران لذت ببرید، رستوران زرین که در لابی هتل بوده و به باغ دید دارد، رستوران سبز که غذاهای ایتالیایی و گیاهی را می‌توانید در آن سفارش بدهید، و رستوران فصلی آبشار که در فضای سبز و استخر انواع غذاهای باربیکیو را تدارک می‌بیند. لابی لانج فیروزه هم مکانی دنج را برای صرف نوشیدنی و کیک فراهم کرده است.
از دیگر امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌توان به سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، سونا و جکوزی، بیزینس سنتر، غرفه شیرینی و دسر، فروشگاه‌‌های سوغات و صنایع دستی اصفهان، و سالن کنفرانس و جلسات اشاره کرد. 
به دلیل موقعیت مناسب هتل، می‌توانید پیاده‌ به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر اصفهان دسترسی داشته باشید، مانند؛ میدان نقش جهان، محله‌ی ارمنی جلفا و کلیسای وانک، و خیابان چهارباغ عباسی. برای خرید هم می‌توانید به مجتمع تجاری کوثر در 150 متری هتل پارسیان کوثر اصفهان سر بزنید.