هتل پامچال رشت

  • درجه هتل ۳ ستاره

معرفی

هتل پامچال رشت

مشخصات

هتل پامچال رشت
  • سال ساخت: ۱۳۹۲
  • تعداد طبقات: ۲
  • تعداد اتاق: ۲۹

مشخصات تماس

"رشت، خیابان امام خمینی."

قوانین و امکانات

هتل پامچال رشت
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
رستوران
کافی شاپ
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل پامچال رشت از هتل‌های باسابقه و قدیمی شهر رشت است که در سال 1343 تاسیس شد. هتل 3 ستاره پامچال رشت با 29 اتاق در دو طبقه در سال 1394 آخرین بازسازی خود را به پایان رساند و خدمات اقامتی خوبی را در فضای مدرن و با اتاق‌های تمیز در بین هتل‌های شهر رشت به مسافران ارائه می‌دهد.
در زمان اقامت خود در هتل پامچال رشت می‌توانید از امکاناتی مانند رستوران ایرانی، اینترنت، و کافی‌شاپ، استفاده کنید. همچنین با اتاق‌ها و سوئیت‌های یک تا پنج نفره، این هتل برای اقامت‌های تنهایی و خانوادگی مناسب است. علاوه بر امکانات مناسب و خدمات رفاهی هتل پامچال رشت، کارکنان و پرسنل خوش‌برخورد هتل تلاش می‌کنند تا اقامتی آرام و راحت را برای مهمانان فراهم کنند.
از هتل پامچال رشت با 15 دقیقه رانندگی می‌توانید برای گشت و گذار در شهر رشت، به بازار رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، و بقعه متبرک سلیمان بروید. اگر از علاقه‌مندان به خرید هم هستید، با 10 دقیقه پیاده‌روی به مجتمع فرهنگی تجاری آدینه، از مدرن‌ترین مراکز تجاری شهر رشت با برندهای جهانی، دسترسی خواهید داشت. برای صرف غذا در خارج از هتل هم می‌توانید به رستوران محرم در 400 متری هتل پامچال رشت سر بزنید. ایستگاه اتوبوس هم در چند قدمی هتل قرار دارد.