هتل هیلتون نیاگارا Hilton Niagara Falls

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

Hilton Niagara Falls

مشخصات

مشخصات تماس

Fallsview Boulevard 6361, L2G 3V9 Niagara Falls, Canada

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۶ تا ۲۳
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۱

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
آلارم بیدار باش
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
صرافی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سرگرمی های شبانه
صبحانه در اتاق
ناهار در اتاق
صندوق امانات
کرایه ماشین
لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل هیلتون نیاگارا Hilton Niagara Falls

 

هتل هیلتون نیاگارا Hilton Niagara Fallsاین هتل که از طریق راهروی شیشه‌ای سرپوشیده با گرمایش و تهویه مطبوع به مرکز سرگرمی کازینو Fallsview متصل است، دارای یک استخر سرپوشیده و 3 رستوران در محل است. بسیاری از جاذبه‌های منطقه، از جمله Journey Behind the Falls را می‌توان در ۱۵ دقیقه پیاده‌روی یافت. 

هر اتاق بزرگ مهمان مجهز به تلویزیون صفحه تخت HD، قهوه ساز، سشوار، قسمت نشیمن و میز کار است. اتاق‌های منتخب دارای جکوزی داخل اتاق و چشم‌انداز آبشار هستند. هتل هیلتون و سوئیت‌های آبشار نیاگارا/فالز ویو دارای طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذاخوری در محل است: استیک‌خانه برزیلی براسا مجموعه‌ای از گوشت‌های کبابی سنتی را سرو می‌کند، کورسو: تور آشپزی ایتالیا غذاهای اصیل ایتالیایی را ارائه می‌دهد و رستوران واترمارک کفی خیره‌کننده دارد.

 هتل و سوئیت‌های آبشار نیاگارا/هیلتون نیاگارا فقط 5 دقیقه با ماشین از گذرگاه مرزی ایالات متحده در پل رنگین کمان فاصله دارد. مرکز خرید کانادا وان اوتلت، که دارای فروشگاه‌های نام تجاری زیادی است، 2.4 مایل دورتر است.

میهمانان هتل هیلتون نیاگارا فالز می توانند از استخر سرپوشیده هتل همراه با یک سرسره آبی آن استفاده کنند. این هتل جکوزی و ‏سونا نیز دارد و از امکانات سالن ورزشی آن نیز می توان استفاده کرد. ‏ ا

تاق های این هتل در رنگ روشن کرم دکور شده اند و فضای وسیعی دارند ، این اتاق ها دارای یک محوطه نشیمن و یک میز ‏کار می باشند. داخل اتاق ها علاوه بر تلویزیون قهوه ساز نیز موجود است. بیشتر اتاق ها نما به سوی آبشار نیاگارا دارند. ‏ میهمانان می توانند در رستوران هتل که در پشت بام قرار دارد غذای خود را میل کنند. رستوران ایتالیایی پرانزو غذای ایتالیایی ‏سرو می کند و یک رستوران برای سرو غذاهای استیک نیز موجود می باشد. صبحانه به صورت بوفه در کافه گرند سرو می ‏شود. ‏