هتل نووتل

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل نووتل

مشخصات

هتل نووتل
  • تعداد اتاق: ۳۰۲

مشخصات تماس

No 2 Jalan Kia Peng, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

قوانین و امکانات

هتل نووتل
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
صرافی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
ناهار در اتاق
شام در اتاق
صندوق امانات
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور (به انگلیسی: Novotel Kuala Lumpur City Centre) اقامتگاهی است شیک، خوش منظره، تمیز و چهارستاره واقع در پایتخت تماشایی مالزی، شهر دیدنی کوالالامپور که بدلیل داشتن امکاناتی عالی و ارائه خدماتی رضایت بخش و قابل قبول به یکی از برترین هتل های مالزی و گزینه های اقامتی شهر کوالالامپور در سال های اخیر برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما مالزی تبدیل شده است.

امکانات عمومی هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور


هر هتلی نقطه قوتی دارد و برترین مزیت این هتل نسبت به سایر رقبا داشتن امکاناتی فراوان است. از پارکینگ و استخر گرفته تا سالن اجلاس و باشگاه ورزشی، هر نوع امکانات رفاهی که برای اقامتی بیادماندنی در شهر شگفت انگیز کوالالامپور بدان نیاز داشته باشید، در هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور خواهید یافت. امکاناتی از قبیل آسانسور، سالن آمفی تئاتر، اتاق جلای روح و تمدد اعصاب، محوطه بازی مجازی گلف، اتاق اجلاس، کافی شاپ و نوشگاه در این هتل تعبیه شده اند تا پکیج کاملی از امکانات رفاهی به میهمانان هتل عرضه گردد. خوب است بدانید که رستورانی باکیفیت و بسیار دلنشین در هتل Novotel Kuala Lumpur City Centre قرار گرفته تا کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان هتل نیز تامین شود. این رستوران که به غذاخوری اسکوئر شهرت دارد، قادر است انواع و اقسام غذاهای دریایی و اروپایی را در اندک زمانی برای میهمانان هتل مهیا کند و لذت حضور در هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور را دو چندان سازد.

خدمات هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور


افزون بر امکانات فوق، هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور قادر است خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، خانه داری، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس شاتل فرودگاهی، ماساژ بدن، کرایه تاکسی و رزرو بلیط هواپیما را به شما عرضه کند و شما را در گذراندن اوقاتی خوش و خاطره انگیز در شهر جذاب و تماشایی کوالالامپور یاری رساند. ناگفته نماند که اینترنت وایفای نیز به صورت رایگان در همان بدو ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا هیچ میهمانی از لذت گشت و گذار با اینترنت پرسرعت در کوالالامپور محروم نماند.

واحدهای اقامتی هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور اقامتگاهی ۴ ستاره است و از لحاظ تنوع و کیفیت واحدهای اقامتی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. از سوئیت های وسیع و جادار گرفته تا گزینه های اقتصادی نظیر واحدهای دیلاکس، گستره وسیعی از انتخاب ها پیش روی میهمانان هتل قرار گرفته است تا هر فرد متناسب با نیاز و بودجه خود قادر باشد واحد اقامتی مدنظر خود را برگزیند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور


خوشبختانه هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور در این بخش نیز همانند سایر بخش های دیگر نمره قبولی را دریافت کرده است. کلیه اتاق های هتل از دکوراسیونی شیک و مجلل و فضایی دلباز و نورگیر برخوردار بوده و به امکانات رفاهی و تجهیزات اقامتی مناسبی از قبیل تلویزیون هوشمند، مبلمانی شیک، سشوآر، دستگاه قهوه جوش، چای ساز و لوازم بهداشتی و استحمام مجهز شده اند.

موقعیت مکانی هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور


هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور در منطقه گولدن تراینگل یا همان مثلت طلایی کوالالامپور واقع شده و به مراکز خریدی از جمله بوکیت بینتانگ و توئین تاور (برج دوقلو) بسیار نزدیک است. همچنین برخی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور نظیر فارنهایت ۸۸، پارک کی.ال.سی.سی، آکواریوم آکواریا و مرکز خرید پاویلیون در شعاع یک کیلومتری این هتل قرار گرفته اند؛ بنابراین می‌توان گفت که هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور از لحاظ موقعیت مکانی نیز در شرایط خوبی بسر می برد و برای آن دسته از خریداران بلیط هواپیما که قصد دارند سوغاتی ارزشمند را از کشور کوالالامپور به خانه ببرند، انتخابی بسیار مناسب است.

اماکن دیدنی نزدیک هتل نووتل سیتی سنتر کوالالامپور


فاصله تا آکواریوم آکواریا کی ال سی سی: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا گالری استارهیل: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید فارنهایت: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کی ال سی سی: ۰٫۵ کیلومتر