هتل مای دلوکسهتل مای دلوکس

  • خدمات اقامتگاه BB
  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل مای دلوکس

مشخصات

  • تعداد اتاق: ۲۸

مشخصات تماس

Şerefiye, 65140 İpekyolu/Van, Turkey

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
لابی
خدمات لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
یخچال با مینی بار شارژ شده
مسواک، خمیر دندان و صابون
رستوران

نقد و بررسی


هتل زیبای مای دلوکس در شهر وان واقع‌شده است. این هتل زیبا و اقتصادی به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در شهر وان جزو پرطرفدارترین هتل‌ها به شمار می‌رود. همچنین با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی به در میان مسافران نیز به شهرت رسیده است، به‌طوری‌که در حالت عادی، شهر وان میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است، مخصوصاً برای ایرانی‌ها که در هنگام تعطیلات تابستان یا عید نوروز این شهر را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند؛ حال مسافران ممکن است برای سفر به این شهر اتومبیل شخصی کرایه کنند یا با خرید بلیط هواپیما از طریق هوایی خودشان را به فرودگاه وان رسانده و از طریق شاتل فرودگاهی به هتل My Deluxe Hotel Vanدسترسی داشته باشند. برای گشت‌وگذار در میان جاهای دیدنی شهر وان مانند قلعه وان، موزه وان، مراکز خرید وان و چندین جای دیگر می‌توانید از تاکسی‌های شهری استفاده کرده یا پیاده بروید. لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. به یاد داشته باشید که با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از مراکز خرید شهر وان بازدید کنید که این امر یکی از بهترین لحظات سفر محسوب می‌شود، مخصوصاً برای خانم‌ها چه چیزی بهتر از خرید می‌تواند باشد؟

امکانات عمومی هتل مای دلوکس وان


بر اساس قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به همراه خود آزاد است که این کار همواره موردتوجه حیوان دوستان قرار می‌گیرد. سایر خدمات ارائه‌شده می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط این مجموعه به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین پارکینگ نیز در این هتل دایر شده است و مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت خودروشان راحت باشد. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای برگزاری جلسات کاری نیز می‌توانید از سالن کنفرانس بهره‌مند شوید. در هنگام ورود به لابی این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. برخی از خدمات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از صندوق امانات و اتاق چمدان که وسایل و چمدان‌هایتان را در صورت نیاز می‌توانید به این قسمت بسپارید. خدمات دیگر مانند واکس کفش و خشک‌شویی در لابی هتل My Deluxe Hotel Van انجام می‌گیرد و شامل هزینه جداگانه است. درصورتی‌که مسافران مشکل حرکتی و جسمانی داشته باشند یا حرکتشان به‌وسیله ویلچر انجام بگیرد، آسانسور مخصوص افراد تعبیه‌شده است. همچنین در داخل اتاق‌ها سرویس بهداشتی مناسب برای این افراد در نظر گرفته‌شده است. با اقامت در این هتل از برخورد خوب کارکنان احساس رضایت خواهید کرد و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق خواهید شد، همه کارکنان علاوه بر زبان ترکی استانبولی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل زیبا جدیداً در موردبازسازی قرارگرفته است و دارای ۲۸ واحد اقامتی است. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده، اتاق استاندارد دونفره، استودیو و سوئیت کرنر. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از اینترنت وای فای، تلویزیون، کتری برقی، چای‌ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی مجهز بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل My Deluxe Hotel Van ممنوع اعلام‌شده، بدین‌جهت افراد سیگاری باید به این موردتوجه داشته باشند. از لحاظ هزینه اقامت نیز برای کودکان زیر دو سال نیازی به پرداخت هزینه ندارید، برای کودکان بین ۲ تا ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. در نهایت برای افراد بالای ۵ سال باید هزینه اقامت را به‌طور کامل پرداخت کنید. در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


در داخل این هتل زیبا رستوران تعبیه‌شده است که می‌توانید غذاهای بین‌المللی و محلی را در این رستوران سرپوشیده سفارش داده و نوش جان کنید. برای وعده صبحانه نیز می‌توانید با انتخاب از منو در داخل اتاق میل کنید. از نکات جالب در داخل رستوران هتل My Deluxe Hotel Van می‌توان به صندلی مخصوص کودکان، آب گرم برای کودکان خردسال و شیر خشک اشاره کرد.

فاصله هتل مای دلوکس وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک موسی آنتر پیس: ۴۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید ای وی ام: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی چاغداش: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۶.۸ کیلومتر