هتل سنتارا مسقط

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل سنتارا مسقط

مشخصات

هتل سنتارا مسقط

مشخصات تماس

PO.Box 3564 Postal code 112 ,Building No. 352, Way No.5003, Ghala Heights, Wilayat Bausher, Muscat, Sultanate of Oman., Muscat, Oman

قوانین و امکانات

هتل سنتارا مسقط
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خدمات پزشکی
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل سنتارا مسقط عمان یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر مسقط در کشور عمان است. این هتل مدرن و زیبا با جدیدترین فناوری‌های تجاری، امکانات مدرن و مهمان نوازی بی‌عیب و نقصی که دارد از دیگر هتل‌های این شهر متمایز شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار برجسته این هتل وجود اتاق‌ها و سوئیت‌های با فضای بسیار بزرگ (۳۳ تا ۵۲ متر مربع) است که علاوه بر اینکه احساس حضور در خانه را برای مسافران تداعی می‌کند، برای مهمانانی که به همراه فرزندان خردسال خود سفر می‌کنند گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. تلفیق مهمانوازی گرم عربی همراه با سبک‌های مختلف هتل داری تایلندی در هتل کنتارا مسقط عمان مجموعه بی‌نظیری را فراهم می‌کنند که بدون شک مورد استقبال و توجه گردشگران شهر مسقط قرار خواهد گرفت. در فاصله کوتاهی از این هتل رستوران‌ها و فروشگاه‌های متنوعی وجود دارند که مهمانان می‌توانند حضور در هر کدام از آن‌ها را در طی روزهای اقامت خود در هتل تجربه کنند. فاصله هتل تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه با ماشین است که این مسئله نیز توانسته بر محبوبیت این هتل در بین گردشگران خارجی اضافه کند. لازم به ذکر است که اگر شما نیز مایل به سفر به شهر مسقط و تجربه یک سفر دل‌انگیز هستید، تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Centara Muscat Hotel Oman سفری متفاوت و جذاب را برای خود به یادگار بگذارید. بازدید از جاهای دیدنی مسقط و سواحل مسقط را از دست ندهید.

امکانات هتل سنتارا مسقط عمان


طراحی مدرن به همراه امکانات و تجهیزات متنوع و به روزی که در هتل کنتارا مسقط عمان وجود دارند می‌توانند اقامتی رویایی و سرشار از آرامش را به مهمانان این هتل هدیه کنند. فضای خارجی هتل شامل امکاناتی مانند تراس آفتابگیر، محل پیک نیک و مبلمان است که امکان تفریح و گشت و گذار در فضای باز هتل را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. در رستوران این هتل که به سبک ترکی بنا شده است می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ترکی را تجربه کنید و همچنین این هتل دارای یک سالن غذاخوری نیز است که غذاهای متنوعی را به سبک مدیترانه ای، عمانی و آسیایی به مهمانان ارائه می‌دهد. پشت بام هتل با داشتن منظره بسیار زیبا رو به شهر و وجود دو استخر بزرگسالان و کودکان از جمله محل‌هایی است که می‌تواند اوقات فراغت بسیار خوشی را به مسافران هدیه کند. Centara Muscat Hotel Oman مجهز به سالن تناسب اندام نیز است که مسافران می‌توانند برای تجربه ورزش کردن در سفر از آن بهره‌مند شوند.

خدمات هتل سنتارا مسقط عمان


هتل سنتارا مسقط عمان با دارا بودن یک سالن اسپا کاملا مجهز به همراه کادر حرفه ای، بهترین ماساژ‌های تخصصی و درمان‌های جوانی را به مهمانان این هتل ارائه می‌دهند. هتل دارای بوفه مخصوص کودکان است و منوهای مخصوص رژیم‌های غذایی نیز در صورت درخواست برای مسافران فراهم می‌شوند. یک مینی مارکت در محل وجود دارد و نیاز‌های اولیه مهمانان را برای آنان فراهم می‌کند. کارکنان هتل به چندین زبان از جمله انگلیسی، ایتالیایی، تایلندی و… مسلط هستند و بنابراین مسافران برای برقراری ارتباط با پرسنل هتل مشکلی نخواهند داشت. خدمات کرایه خودرو در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند و این امکان را برای مسافران ایجاد می‌کنند که با کرایه یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر مسقط گردش کنند و از دیدن بناهای تاریخی و طبیعت زیبای آن لذت ببرند. هتل Centara Muscat Hotel Oman دارای خدمات تبدیل ارز نیز است و ارز مورد نیاز مسافران را در محل برای آنان فراهم می‌کند.

واحدهای اقامتی


همانطور که قبلا اشاره شد فضای بزرگ واحدهای اقامتی این هتل یکی از نقاط مثبت آن به شمار می‌رود که با دارا بودن امکانات رفاهی متنوعی مانند تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، گاو صندوق، قهوه ساز، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و… می‌تواند اقامت خوبی را برای مهمانان فراهم کند. واحدهای اقامتی موجود در Centara Muscat Hotel Oman متنوع هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دلوکس، اتاق بیزینس سوپریور، سوئیت بیزینس سوپریور و اتاق دونفره دلوکس اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کنتارا مسقط عمان


فاصله هتل تا مسجد جامع سلطان قابوس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید عمان اونیز: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تاریخی طبیعی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل الموج: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه اپرا سلطنتی مسقط: ۱۰.۵ کیلومتر