هتل سان بیم پاتایا

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل سان بیم پاتایا

مشخصات

هتل سان بیم پاتایا
  • تعداد اتاق: ۲۶۸

مشخصات تماس

217/27 Soi 8 Moo 9, Beach Rd., Nongprue, Pattaya, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

قوانین و امکانات

هتل سان بیم پاتایا
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
صرافی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر روباز
استخر سر پوشیده
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

از هتل‌های چهار ستاره و مجلل در شهر گردشگرپذیر و تماشایی پاتایا در کشور تایلند، هتل سان بیم است که برای اقامتی خوش و دلپذیر در زمان سفری تفریحی کاملا مناسب است. یکی از مزیت‌های هتل سان بیم پاتایا این است که تنها با پنج دقیقه پیاده روی می‌توانید به کنار دریا برسید و در ساحل تفریح و استراحت کنید، در دریایی آبی شنا کنید و اوقاتی دلپذیر و مفرح را به همراه خانواده و یا دوستان خود داشته باشید. هتل سان بیم، موقعیت قرارگیری بسیار خوبی در شهر دارد و در مدت زمانی کوتاه می‌توان به مرکز شهر رسید. برای رسیدن به هتل Sunbeam Hotel پاتایا یکی از راه‌ها رزرو بلیط هواپیما است که به فرودگاه بین‌المللی یو تاپائو پرواز خواهید داشت و سپس با ماشین مسافت ۳۱ کیلومتری را تا هتل طی می‌کنید. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر پاتایا تایلند و در هتل سان بیم، حتما از پارک یخ جادویی سیام پاتایا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سان بیم پاتایا


تجهیزات و امکانات بسیار خوب و با کیفیت بالایی در هتل سان بیم پاتایا قرار دارد که متناسب با اقامتی با آسودگی خیال و راحت فراهم شده‌اند. در هتل سان بیم امکاناتی از قبیل لابی شیک، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، رستوران، کافی شاپ، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس، مراسمات و جلسات، استخر روباز رایگان که در تمام طول سال قابل استفاده است، سالن ورزشی و زمین بازی برای کودکان قرار دارد. خدمات متنوع و خوب هتل سان بیم پاتایا شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، نگهداری از کودکان، اجاره خودرو، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، معرفی و فروش تور و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل Sunbeam Hotel استفاده کنید تا خیالتان بابت تردد آسوده باشد. کارکنان مهمان نواز شاغل در هتل سان بیم قادر هستند علاوه بر زبان تایلندی، به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند که دیگر جای نگرانی نیست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در هتل سان بیم پاتایا تایلند قرار دارند، تنوع بالایی دارند و هر کدام طراحی و چیدمان چشم‌نواز و خاص خود را دارند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Sunbeam Hotel Pattaya برای اقامتی خانوادگی و بدون دغدغه مناسب هستند و بدین شرح هستند:
• اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل و یا تخت تویین
• اتاق سوپریور دو نفره با تخت دابل و یا تخت تویین
• اتاق سه نفره
• اتاق چهار نفره لوکس با یک تخت دابل و دو تخت سینگل
• استودیو با یک تخت دابل و یا دو تخت سینگل
• سوئیت با یک اتاق خواب و یک تخت دابل بزرگ و همچنین یک مبل تخت خواب شو
در هتل مجلل سان بیم پاتایا در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود به وسایلی کاربردی دسترسی دارید تا در طول مدت زمان اقامت خود در آسایش باشید و کمبودی را حس نکنید. این امکانات شامل مواردی هستند از جمله: یخچال، مینی بار، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سان بیم امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Sunbeam Hotel پاتایا این امکان مهیا است تا در استخر روباز شنا کنید، کنار آن روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید. یک تراس با فضایی سرسبز در هتل سان بیم قرار دارد که می‌توانید در آنجا بنشینید، از هوای مطلوب لذت ببرید و اوقاتی خوش و فراموش‌نشدنی را داشته باشید. کودکان خود را با زمین بازی در فضای باز و سرپوشیده و انواع بازی‌های مختلف سرگرم کنید تا سفری دل‌انگیز را تجربه کنند.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل سان بیم پاتایا قرار گرفته‌است که فضایی دنج و آرام دارند و می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی تایلندی، اروپایی و بین‌المللی را به صورت بوفه و منو میل کنید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل سان بیم پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتایا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل وانگ آمات: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک مینی سیام پاتایا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا خیابان واکینگ استریت پاتایا: ۱۰ دقیقه رانندگی