هتل دیاموند ایروان

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل دیاموند ایروان

مشخصات

هتل دیاموند ایروان
  • تعداد اتاق: ۴۰

مشخصات تماس

Aram Street 86, 0002 Yerevan, Armenia

قوانین و امکانات

هتل دیاموند ایروان
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
کافی نت
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل دیاموند ایروان (Diamond Hotel Yerevan) یک هتل چهار ستاره در منطقه کنترون (مرکز شهر) ایروان در کشور ارمنستان است که از مسجد آبی ایروان ۰.۹ و از میدان آزادی ایروان ۰.۹ کیلومتر فاصله دارد .

هتل دیاموند ایروان در مرکز پایتخت ارمنستان قرار گرفته است، به همین دلیل تا میدان جمهوری و ایستگاه متروی آن به عنوان قلب شهر فقط 10 دقیقه به صورت پیاده‌روی فاصله دارد! فاصله تا خانه اپرا نیز همین میزان است. در سرتاسر هتل، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای فراهم است.

 

 

اتاق‌های هتل دیاموند ایروان به سبک کلاسیک طراحی شده و دارای یک مینی بار هستند. در هر کدام یک تلویزیون مسطح با دسترسی به شبکه‌های ماهواره‌ای در نظر گرفته شده است. حمام‌ها دارای امکانات کافی همچون سشوار هستند. در رستوران اختصاصی هتل انواع غذاهای ارمنی، اروپایی و روسی سرو می‌شود. به این ترتیب در ادامه خوردن صبحانه، برای سرو دیگر وعده‌های غذایی نیازی به خروج از محل اقامت وجود ندارد. البته مجاورت با مرکز شهر سبب می‌شود به رستوران‌های بسیار خوبی دسترسی راحت داشته باشید.

 

 

دسترسی دائمی به بخش پذیرش هتل دیاموند ایروان

 

 

بخش پذیرش هتل دیاموند ایروان به صورت 24 ساعته در دسترس قرار دارد. از ذکر وجود یک بار و یک تراس برای این هتل نمی‌توان غافل شد. در هتل دیاموند ایروان امکاناتی برای برگزاری جلسات وجود داشته و یک لانج اشتراکی تعبیه شده است. سرویس رفت و برگشت به فرودگاه با هماهنگی با بخش پذیرش ارائه می‌شود. به وسیله پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از خدمات آب درمانی هتل دیاموند ایروان استفاده کنید.

 

 

موازی با امکانات بسیار خوب هتل دیاموند ایروان مجاورت آن با میدان جمهوری مزیت بسیار بسیار مهمی محسوب می‌شود. این نقطه قلب پایتخت ارمنستان است و زندگی به صورت 24 ساعته در آن جریان دارد. مردم روزها برای رفتن به اداره‌های دولتی و شب‌ها به منظور گشت و گذار، گپ‌زنی و تماشای برنامه‌های شبانه در اطراف فواره‌های رنگی میدان به این قسمت از شهر می‌آیند. توریست‌ها مخصوصا طی شب‌ها نباید رفتن به این قسمت از شهر را از دست بدهند.