هتل دبلیو مسقط

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل دبلیو مسقط

مشخصات

هتل دبلیو مسقط
  • تعداد اتاق: ۲۷۹

مشخصات تماس

Al Kharjiya Street, Shatti Al Qurum Shatti Al Qurum, Muscat 103 Oman

قوانین و امکانات

هتل دبلیو مسقط
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمام ترک
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
ساحل اختصاصی
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
کافی نت
کرایه ماشین
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
مترجم برای مهمانان خارجی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر روباز
زمین تنیس
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

عمان، کشوری که دارای آب و هوای بیابانی گرمسیری می باشد؛ فصل تابستان بسیار مرطوب و گرم و دمای هوا به ۳۸ درجه می رسد. فصل های پاییز و بهار حدودا گرم می باشد اگر می‌ خواهید به عمان، سفر کنید بهترین زمان در اوایل پاییز، زمستان و بهار می باشد، در این زمان به راحتی می توانید به فعالیت ها و تفریحات خود مانند خرید، گشت و گذار، ساحل گردی بپردازید.

عمان کشوری زیباست و ارزش سفر کردن را دارد. مسقط عمان نیز همانطور که گفتیم به بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی اش معروف است و در کل مسقط، گزینه مناسبی برای طبیعت گرایان و ماجراجویان می باشد.
خبر خوش اینکه برای مسافرت به عمان اخذ ویزا از پیش نیازی نیست و آن را می‌توان به صورت فرودگاهی یا الکترونیکی به محض ورود به این کشور دریافت کرد و به این صورت هزینه برای شما کمتر می شود. به صورت کلی سفر به عمان گران نیست، اما با کاهش افت ارزش ریال در حال حاضر، گران شمرده می شود.

برای سفر به کشور عمان ابتدا درباره قیمت و نحوه رزرو بلیط هواپیما تهران مسقط اطلاعات کسب نمایید.

معرفی هتل دبلیو مسقط w Muscat 

هتل دبلیو مسقط در ساحل ‏شاطی القروم مسقط واقع شده است. ۱۵ دقیقه از بازار و مسجد سلطان قابوس فاصله دارد. ترکیبی از معماری مدرن و اصالت عمانی در آن به چشم میخورد، این هتل از جمله ساختمان های نوساز در میان هتل های ۵ ستاره مسقط می باشد.

دارای ۲۷۹ اتاق و سوئیت است که به خوبی از مهمانان خود، پذیرایی به عمل می آورند. همه اتاق ها رو به دریاست. دارای ۵ رستوران با تنوع غذایی بالا می باشد. در هنگام صرف غذا، موسیقی زنده عربی و دکوراسیون جذاب رستوران خودنمایی می کند.

دارای ۲ استخر یکی رو باز دیگری داخلی، ۴ بار که دو تای آن در کنار استخر است و دو تای دیگر آن در داخل هتل می باشد. زمین تنیس، سالن ورزشی، سالن آرایشی، مرکز اسپا که انواع ماساژ درمانی در آن ارائه می شود.
این هتل در جزایر لاکچری لایف استایل اواردز، جزء هتل های برتر در عمان شناخته شده که معیارهای انتخاب آن مواردی مانند منحصر به فرد بودن ، علم بالا از برند تجاری و مهارت های شگفت انگیز در طراحی وساخت می باشد.

در واقع هتل های برند w ، هتل‌ های زنجیره ‌ای مجللی می باشند که در گروه سنی جوان طراحی شده اند و یادآور مد، موسیقی، رستوران های لاکچری و طراحی‌های اعجاب انگیز برای گردشگرانشان می شوند..

اتاق های هتل دبلیو مسقط

اتاق های هتل ها از جذابیت بسیار زیادی برخوردارند و معمولاً زمانی که افراد اقدام به رزرو هتل می نمایند، حتما اتاق‌ های آن را مد نظر قرار می دهند. بنابراین بسیار مهم است که در این مقاله به بررسی اتاق های این هتل با شکوه بپردازیم قطعاً بعد از خواندن امکانات این اتاق ها حیرت زده می شوید. بعد از اندکی توضیح در معرفی هتل w Muscat به بررسی اتاق ها با امکاناتشان می پردازیم.

کم متراژ ترین اتاق در ابعاد ۴۰ متر و پر متراژ ترین آن در ابعاد ۱۶۰ متر می باشد. همه اتاق ها بالکن و ویو دریا دارند و علاوه بر امکاناتی که نام میبریم اتاق ها از دکوراسیون مدرنی برخوردار هستند.تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه و هوا و تمامی امکانات جانبی برای رفاه حال مسافرین می‌باشد. همچنین این هتل دارای اتاق‌های رو به دریا نیز می‌باشد که منظره بسیار دیدنی را به مهمانان ارائه می‌کد.

امکانات هتل دبلیو مسقط

امکاناتی عمومی نظیر: صندلی، کاناپه، اتاق هوشمند سازی شده، ساعت، گاوصندوق، میز مطالعه، تهویه، اتو و میز آن، یخچال و مینی بار، چای، نسکافه، آب به صورت آماده، قهوه ساز، چای ساز، روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته، تلویزیون ال سی دی، اینترنت رایگان، ماهواره و کانال های کابلی، iPad doc k

امکانات حمام شامل: حمام مرمرین، دوش، وان، حوله، دمپایی، سشوار
دارای امکان کنسلی رایگان رزرو قبل از موعد تعیین شده و استفاده ی رایگان از پارکینگ می باشد.
گردشگران دورکار شامل امکاناتی نظیر میز کار، دستگاه تلفن و روزنامه می باشند.

دستورالعمل هایی در جهت پیشگیری ازکووید در هتل در شرایط کنونی: استفاده از ماسک برای همه ی افراد، فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی برای مسافران، نظافت و ضدعفونی اماکن عمومی، فاصله اجتماعی دو متر، نصب راهنما هایی درجهت یادآوری پروتکل ها، ارتباط با کارکنان هتل و درخواست سرویس از طریق ماریوت بونوی، بررسی منظم دما برای کارگزاران آنجا، کنترل دمای بدن مسافران، شستشوی استاندارد وسایل به ویژه ملحفه ها و نظافت استاندارد اتاق ها، بسته بندی وسایل به صورت جداگانه

جاذبه های مسقط عمان

در کنار معرفی هتل دبلیو مسقط، می‌خواهیم با مسقط عمان نیز شما را آشنا کنیم. مسقط شهری که برای هر شخصی با هر سلیقه ای، می تواند جالب باشد. دارای برج ها و کاخ ها، بازارها، موزه ها و به طور کلی دارای جاذبه های اعجاب انگیز زیادی است.
با اینکه اجازه ورود به کاخ سلطنتی قصر العلم به هیچکس داده نمی شود با ورود به بندرگاه، می‌توانید این کاخ زیبا را مشاهده کنید. دو برج آل میرانی و آل جلیلی جهت محافظت از این کاخ ساخته شده اند و اکنون موزه هستند که مردم می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از جاذبه ‌های این شهر، مسجد سلطان قابوس است که لوسترهای جنس کریستال، دومین فرش بزرگ ایرانی، دیوارهایی مرمری این مسجد را بسیار زیبا کرده اند. صالالاه در جنوب عمان، که دومین شهر مسقط هم شناخته شده و بسیار محبوب است. این شهر خانه سلطان قابوس را در خود جای دارد. سلطان قابوس از سال ۱۹۷۰ پادشاه عمان است.
بهترین مزیت هتلی که برایتان در موردش صحبت میکنیم این است که فاصله اش از بازار و جاذبه های تاریخی بسیار کوتاه می باشد