رُزوود جورجیا ونکوور

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

رُزوود جورجیا ونکوور

مشخصات

رُزوود جورجیا ونکوور
  • تعداد اتاق: ۱۵۶

مشخصات تماس

801 West Georgia, V6C 1P7 Vancouver, Canada

قوانین و امکانات

رُزوود جورجیا ونکوور
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات پستی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
ناهار در اتاق
شام در اتاق
صندوق امانات
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل رزوود جورجیا ونکوور کانادا , 5 دقیقه پیاده تا خیابان گالری هنری ونکوور و منطقه خرید خیابان رابسون فاصله دارد. استخر سرپوشیده، اسپا و خدمات اتاق به صورت 24 ساعته، در این هتل ارائه می شود.هتل رزوود به دلیل دارا بودن موقعیت استراتژیک، سرویس حمل و نقل را برای مسافرین خود در نظر گرفته است تا رفت و آمد راحت تری داشته باشند. فاصله ی پارک استنلی که آکواریوم ونکوور، در آن قرار دارد، مسیر های پیاده روی و ساحل، 5 دقیقه با ماشین است. ایستگاه اتوبوس مرکز شهر ونکوور، در نزدیکی این هتل قرار دارد.

امکانات هتل 5 ستاره رزوود جورجیا ونکوور کانادا

زوج هایی که این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کرده اند، به این هتل امتیاز 9.7 داده اند. طبق نظر سنجی های انجام شده از مهمانان، وجود ایستگاه اتوبوس مورد علاقه مهمانان بوده است.تنها با در دست داشتن ویزای کانادا، اقامتی بی نظیر و رویایی را در رزوود جورجیا، برای خود رقم بزنید.  اما شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟ به عنوان یک توریست دو نوع ویزا برای شما صادر می شود که عبارتند از سینگل (یک بار ورود) و مولتی (چند بار ورود). اعتبار ویزای مولتی پس از صادر شدن، 5 سال است. برای دریافت ویزای کانادا، همچون دیگر ویزا ها به عکس پرسنلی جدید، پاسپورت معتبر، ارائه ی مدارک تمکن مالی، فرم گردش حساب مالی، مدارک شغلی، مدارک تحصیل و ازدواج نیاز دارید.اتاق های هتل رزوود جورجیا، دارای تلویزیون صفحه تخت است. حمام های این هتل، از اسپا الهام گرفته است و دارای کفپوش گرم، حوله و دمپایی است. اتاق‌ های منتخب، دارای یک اتاق نشیمن بزرگ با صندلی ‌های راحت هستند. مهمانان این هتل می توانند از غذا های پخته شده، ساندویچ های ویژه و قهوه در کافه بل لذت ببرند.رستوران Reflections Outdoor Lounge هتل رزوود، غذا های سبک و کوکتل سرو می کند. کوکتل های سرو شده در این رستوران، از رسپی های مربوط به سال 1927 تهیه می شود.
همچنین می توانید از غذا های کانادایی معاصر در رستوران Hawksworth لذت ببرید. هتل رزوود، دارای باشگاه ورزشی و مرکز تجاری است.تنها اسپای پنج ستاره فوربس در کانادا که منعکس کننده محیط محلی است، اسپا سنس هتل رزوود است. این اسپا، به پناهگاهی برای مردم محلی و توریست های ونکوور تبدیل شده است تا به بازیابی ذهن خود بپردازند. در این اسپا، خدمات زیادی ارائه می شود. از جمله ی این خدمات، پدیکور افرا کانادایی و فیشال اکسیژن است.

نکته

میهمانان می توانند قدرت طراوت بخشی آب را در استخر آب گرم سرپوشیده، واقع در طبقه چهارم هتل و در مجاورت رستوران روباز Reflections، احساس کنند. این فضا در نور طبیعی خورشید غرق شده و با الهامات جذاب هنر دکو، تکمیل شده است. لذت بردن از یک شنای نشاط آور یا یک شیرجه در آب گرم، برای استراحت در تمام فصول، مناسب است.