دابل تری بای هیلتون هتل استانبول

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

دابل تری بای هیلتون هتل استانبول

مشخصات

دابل تری بای هیلتون هتل استانبول
  • تعداد اتاق: ۲۰۳

مشخصات تماس

Kaptanpasa Mahallesi, Piyalepasa, Beyoglu, 34440 Istanbul, Turkey

قوانین و امکانات

دابل تری بای هیلتون هتل استانبول
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمام ترک
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات پستی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
دفتر خدمات مسافرتی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافه سنتی
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی


هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا هتلی است ۵ ستاره، مجلل و شیک که در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است. موقعیت مناسب هتل موجب دسترسی آسان به مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر از جمله خیابان استقلال، میدان تکسیم، برج گالاتا، برج ساعت دولما باغچه و موزه پول شده است. در خیابان استقلال بسیاری از گالری های هنری، مراکز خرید و مکان های دیدنی را می توانید پیدا کنید. منطقه شیک نیشان تاشی با بسیاری از مغازه های لوکس و کلینیک های معروف زیبایی تنها ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارند. همچنین یکی از بازارهای بزرگ سرپوشیده دنیا در فاصله ۵ کیلومتری هتل قرار گرفته است. فاصله هتل با ماشین تا فرودگاه آتاتورک ۳۰ دقیقه است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل DoubleTree by Hilton Istanbul – Piyalepasa یک مکان اقامتی دنج وعالی به شمار می آید.

امکانات کلی هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول


از ویژگی های برجسته هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا می توان به میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، شاتل فرودگاهی، محل نگهداری چمدان و صندوق امانات اشاره کرد. هتل امکانات فوق العاده ای از جمله مرکز زیبایی، استخر، اسپا، ماساژ، حمام ترکی و اتاق بخار را برای آسایش و راحتی میهمانان فراهم می کند. علاقمندان به ورزش نگران سلامتی خود نباشند، چراکه می توانند با مراجعه به مرکز تناسب اندام بسیار مجهز این هتل به ورزش بپردازند. استخر شنا به همراه صندلی های آفتاب آن، مکان خوبی برای استراحت پس از یک روز خسته کننده و پر جنب و جوش است.
همچنین برای سپری کردن اوقات فراغت خود می توانید سری به کتابخانه بزنید. علاوه بر خدمات گفته شده خدماتی مانند جعبه کمک های اولیه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. خدمات نظافتی به صورت روزانه در تمام فضاهای هتل و اتاق ها انجام می گیرد. مدیریت هتل به فکر افراد معلول بوده و با در نظر گرفتن امکاناتی برای آن ها اقامت راحتی را برایشان فراهم می کند. همچنین برای جا به جایی بین طبقات هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای امنیت بیشتر می توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و به راحتی به گشت و گذار و تفریح بپردازید.
با مراجعه به صرافی هتل می توانید از خدمات تبدیل ارز آن استفاده کنید. در ضمن به این نکته باید توجه داشته باشید که در این هتل نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. اتاق های جداگانه ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نکنند. پرسنل حرفه ای و مودب هتل با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی آماده استقبال از میهمانان گرامی است و به خوبی آن ها را راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا دارای ۲۰۳ اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. هر یک از اتاق های خانوادگی، اتاق میهمان کینگ، اتاق میهمان توئین، سوئیت یک خوابه کینگ با تراس و اتاق میهمان کوئین را می توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. کلیه اتاق های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق ها وجود دارند.

رستوران هتل


روز خود را می توانید با یک صبحانه لذیذ و غنی در بوفه هتل آغاز کنید. همچنین انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت نیز در رستوران هتل سرو می شوند. هنگام اقامت در هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا می توانید غذای مخصوص کودک دلبند خود را از بوفه تهیه کنید. انواع نوشیدنی های سرد و گرم نیز در کافه هتل در دسترس هستند.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون پیاله پاشا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پول : ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۱۱.۶ کیلومتر