هتل کورنیتیا پراگ

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل کورنیتیا پراگ

مشخصات

هتل کورنیتیا پراگ
  • تعداد اتاق: ۵۳۹

مشخصات تماس

Kongresova 1, Prague 140 69 Czech Republic

قوانین و امکانات

هتل کورنیتیا پراگ
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات پستی
صرافی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
صندوق امانات
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر روباز
استخر سر پوشیده
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی


Corinthia Hotel Prague هتلی است ۵ ستاره، لوکس و مدرن که در شهر پراگ در کشور جمهوری چک واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۸۸ ساخته شده و یک هتل آرام و بی سر و صداست. هتل کورینتیا پراگ به دلیل مو قعیت خوب و قرار گرفتن در نزدیکی جاهای دیدنی پراگ انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر به شمار می رود و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. همچنین هتل کورینتیا پراگ یکی از لوکس ترین هتل ها با بهترین دید از شهر به شمار می آید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به جمهوری چک و شهر زیبای پراگ را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل مجلل و زیبای کورینتیا پراگ از سفر خود لذت برده و اوقات خوبی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کورینتیا پراگ


هتل کورینتیا پراگ امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، رستوران و بار دارد. آسانسور، خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و انبار چمدان نیز از امکانات هتل Corinthia Hotel Prague محسوب می شود. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل کورینتیا پراگ


هتل کورینتیا پراگ دارای ۵۳۹ اتاق مدرن و شیک است و امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، صندوق امانات، چای ساز یا قهوه ساز، مینی بار، سرویس اتاق، مبلمان شیک، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی را برای آسایش میهمانان در نظر گرفته است. سبک معماری خاصی که در اتاق ها وجود دارد، آرامش بی نظیری را به میهمانان القا می کند. همچنین همه اتاق ها دارای منظره زیبایی از شهر پراگ هستند.

امکانات رستوران هتل کورینتیا پراگ


چندین محل برای غذا خوردن و نوشیدن در هتل Corinthia Hotel Prague وجود دارد. وجود یک رستوران بزرگ که با هنر شیشه ای بوهمی معاصر تزئین شده بر زیبایی هر چه بیشتر این هتل افزوده است و انواع غذا های بین المللی و غذا های لذیذ جمهوری چک را ارائه می دهد. همچنین منو های رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل کورینتیا پراگ


مرکز تناسب اندام هتل اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر سر پوشیده، سونا، ماساژ، سولاریوم، اتاق بخار و خدمات زیبایی و آرایشی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. همچنین برای گذرندان اوقات فراغت امکاناتی تفریحی همچون رویداد های ورزشی زنده، موسیقی و اجرای زنده در نظر گرفته شده است که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از امکانات آن بهره مند شوید. سیگار کشیدن در مکان های عمومی و اتاق های هتل Corinthia Hotel Prague ممنوع است، اما اتاق های مخصوص سیگار برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل کورینتیا پراگ اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل کورینتیا پراگ


این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، اتاق های خانوادگی، رستوران، بار و امکانات برای معلولان است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل Corinthia Hotel Prague به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و زبان کشور چک تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل کورینتیا پراگ


قیمت مناسب
یکی از بهترین انتخاب ها در جمهوری چک
تمیزی هتل و امکانات لوکس
به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل کورینتیا پراگ


فاصله هتل کورینتیا پراگ تا قلعه ویسه راد: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل کورینتیا پراگ تا باغ هاولیچک: ۳ کیلومتر
فاصله هتل کورینتیا پراگ تا پل چارلز: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل کورینتیا پراگ تا میدان شهر قدیم: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله هتل کورینتیا پراگ تا کلیسای جامع سنت ویتوس: ۸٫۳ کیلومتر
فاصله هتل کورینتیا پراگ تا قلعه پراگ: ۹٫۲ کیلومتر