هتل پریمرا آلانیا

  • درجه هتل ۳ ستاره

معرفی

هتل پریمرا آلانیا

مشخصات

هتل پریمرا آلانیا
  • تعداد اتاق: ۱۱۰

مشخصات تماس

Sekerhane Mahallesi, Gücüoglu Sokak Atatürk evi yani 20, Alanya

قوانین و امکانات

هتل پریمرا آلانیا
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
ساحل اختصاصی
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
بیلیارد
پارک آبی
زمین تنیس
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا یک هتل 3 ستاره است که در مرکز شهر آلانیا در محله ای به نام سکرهانه واقع شده است. هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا با پارک آبی آلانیا به اندازه 14 دقیقه پیاده روی، با ساحل کلئوپاترا به اندازه 19 دقیقه پیاده روی، با بندر آلانیا به اندازه 13 دقیقه پیاده روی، با غارهای داملاتاش به اندازه 19 دقیقه پیاده روی، با قلعه آلانیا به اندازه 34 دقیقه پیاده روی، با موزه خانه آتاتورک آلانیا به اندازه 1 دقیقه پیاده روی، با باغ های آلانیا به اندازه 7 دقیقه پیاده روی، با میدان آتاتورک به اندازه 10 دقیقه پیاده روی، با پلاژ کیقباد به اندازه 13 دقیقه پیاده روی و با مرکز فرهنگی آلانیا به اندازه 16 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. ضمنا هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا با ماشین با فرودگاه قاضی پاشا آلانیا حدود 39 دقیقه و با فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 109 دقیقه فاصله دارد.

خدمات هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا

هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا در نزدیکی ساحل واقع شده است و مهمانان این هتل می توانند با پای پیاده به ساحل دسترسی پیدا کنند. از طرفی هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا یک سرویسرایگان برای رساندن مهمانان به ساحل دارد. در هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا یک استخر روباز و یک سونا وجود دارد و خدمات اسپا و ماساژ در آن به مهمانان ارائه می شود. در هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا 2 رستوران و 2 کافه وجود دارد. یک کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا وجود دارد. هر روز یک صبحانه سلف سرویس رایگان برای مهمانان هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا سرو می شود. امکان استفاده از وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا برای مهمانان فراهم شده است. یک زمین بازی و یک استخر مخصوص کودکان نیز در هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا وجود دارد. امکان نگهداری از کودکان در هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا برای مهمانان مهیا شده است.

در هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا 105 اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، وسایل آشپزی، بالکن، فضای نشیمن مجزا و حمام شخصی هستند.

اقامت در هتل و آپارتمان پریمرا آلانیا مناسب آن دسته از توریستانی است که قصد رزرو یک هتل آپارتمان ارزان در آلانیا را دارند.