هتل وینتر پارک باکو

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل وینتر پارک باکو

مشخصات

هتل وینتر پارک باکو
  • سال ساخت: ۲۰۱۷
  • تعداد طبقات: ۱۳
  • تعداد اتاق: ۲۱۲

مشخصات تماس

Mirzaga Aliev 210 Nasimi district, AZ1014 Baku, Azerbeidzjan

قوانین و امکانات

هتل وینتر پارک باکو
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمام ترک
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل وینتر پارک باکو یکی از هتل‌های ۴ ستاره و بسیار پرطرفدار در شهر باکو آذربایجان است که به دلیل ویژگی‌های مثبت و متعدد زیادی که دارد توانسته نظر جمع کثیری از گردشگران شهر باکو را به خود جلب کند. این هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است و مهمانان می توانند با یک پیاده روی بسیار کوتاه به تمام مراکز تفریحی و تجاری شهر باکو دسترسی داشته باشند. نزدیک بودن هتل به شهر قدیمی، که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در شهر باکو است، به علاقه مسافران برای اقامت در این هتل می‌افزاید و تمایل مهمانان را برای بازگشت به هتل در سفر‌های بعدی بیشتر می‌سازد. شهر باکو، پایتخت کشور آذربایجان و یکی از زیباترین و پرجمعیت‌ترین شهر‌های این کشور به شمار می رود. این شهر که در ساحل زیبای دریای خزر قرار گرفته با داشتن بناهای تاریخی بسیار زیبا و برگزاری فستیوال‌ها و جشن‌های محلی گوناگون، بخش زیادی از صنعت گردشگری کشور آذربایجان را اداره می‌کند. اگر شما نیز مایل به سفر به شهر باکو و گشت و گذار در زیبایی‌های آن هستید، تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Winter Park Hotel Baku سفری شگفت‌انگیز و رویایی را تجربه کنید.

امکانات هتل وینتر پارک باکو


هتل وینتر پارک باکو فضایی جذاب، دلنشین، مدرن و البته سرشار از آرامش را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. دکوراسیون و سبک طراحی هتل به گونه‌ای است که مهمانان از حضور در آن احساس بسیار خوبی خواهند داشت. باشگاه تناسب اندام این هتل کاملا با امکانات ورزشی متنوع تجهیز شده و محیط خوبی را به دوستداران ورزش ارائه می‌دهد. مسافران می‌توانند از غذاهای متنوع و لذیذ در رستوران هتل بهره‌مند شوند و صبحانه ارائه شده در هتل نیز متنوع و جذاب است که مهمانان را به شروع یک روز عالی در سفر دعوت می‌کند. این هتل امکاناتی مانند سونا، سالن استراحت و اسپا و مرکز آب گرم و سلامتی را به مسافران ارائه می‌دهد که بدون شک استفاده از آن‌ها برای مهمانان، در طول اقامت، جذاب خواهد بود. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در تمام مکان‌های عمومی و مشترک هتل ممنوع می‌سازد. علاوه بر آن امکانات متنوع دیگری نیز در هتل Winter Park Hotel Baku در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به بوفه مخصوص کودکان، قهوه خانه در محل، سالن برگزاری کنفرانس و… اشاره کرد.

خدمات هتل وینتر پارک باکو


تمام مهمانانی که قبلا در هتل وینتر پارک باکو اقامت داشته اند، از رفتار فوق العاده و خدمات عالی کارکنان این هتل راضی بوده‌اند و اقامت در آن را به دیگر مسافران شهر باکو نیز پیشنهاد می‌دهند. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل برای مهمانان ایرانی، تسلط کارکنان هتل به زبان فارسی است که برقراری ارتباط با مهمانان فارسی زبان را بسیار راحت‌تر می‌کند. خدمات ارائه شده در این هتل در سطح کاملا مطلوب قرار دارند و همین مسئله بنیان رضایتمندی مسافران از این هتل را پایه‌گذاری می‌کند. اجرای موسیقی زنده و برگزاری تورهای پیاده روی از جمله خدمات تفریحی در این هتل به شمار می‌روند. هتل دارای خدمات نظافتی روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات کرایه خودرو و دوچرخه در این هتل به مسافران ارائه می‌شوند که از سمت مهمانان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. از دیگر خدمات موجود در Winter Park Hotel Baku نیز می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، تبدیل ارز، ارائه انواع ماساژ‌های تخصصی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل وینتر پارک باکو با معماری و طراحی مدرن و بسیار جذابی که دارند احساس حضور در خانه را به مهمانان القا می‌کنند و بدون شک مسافران از اقامت در آن‌ها لذت خواهند برد. برخی از واحدها دارای سالن نشیمن نیز هستند که مسافران می‌توانند در صورت تمایل این واحدها را برای اقامت انتخاب کنند. امکانات ارائه شده در واحدهای اقامتی Winter Park Hotel Baku متنوع هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، اتاق پرو، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، میز مطالعه، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت و… اشاره کرد

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل وینتر پارک باکو


فاصله هتل تا میدان فواره ها: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا تئاتر باله و اپرا: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ اسماعیلیه: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا قلعه دختر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج‌ های شعله: ۲ کیلومتر