هتل مونتین بانکوک

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل مونتین بانکوک

مشخصات

هتل مونتین بانکوک

مشخصات تماس

54 Surawongse Road, Bangkok 10500, Thailand

قوانین و امکانات

هتل مونتین بانکوک
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
کتابخانه داخل اتاق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر روباز
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
سونا
کلاس‌های یوگا
ماساژ
مجتمع ورزشی و تفریحی
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی


هتل مونتین بانکوک از جمله هتل های رده بالای بانکوک با امکانات و خدمات فراوان است. هدفتان از رزرو بلیط هواپیما بانکوک تفریحی باشد یا تجاری فرقی نمی کند؛ هتل مونتین بانکوک قطعا یکی از بهترین گزینه های اقامتی در بانکوک است.

موقعیت مکانی هتل مونتین بانکوک


هتل مونتین در قلب منطقه سیلوم بانکوک قرار دارد و اطراف آن را باغات و درختان سرسبز گرفتند. گذشته از سرسبزی اطراف هتل مهمانانی که در مونتین اقامت دارند به مراکز خرید منطقه نیز دسترسی راحتی خواهند داشت همچنین اطراف هتل ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی قرار دارد که دسترسی مهمانان به سایر مکان های شهر را آسان تر کرده است.

انواع اتاق های هتل مونتین بانکوک


این هتل ۵ ستاره اتاق های مختلفی از جمله اتاق های توین با دو تخت تا اتاق های دلوکس خانواده دارد. پنجره برخی از اتاق ها رو به شهر باز می شوند و در برخی از آن ها امکان ارائه تخت اضافه هم وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل مونتین بانکوک


هتل Montien hotel surawong بانکوک اتاق هایی مدرن دارد که به سبک تایلندی مبله شده اند. تمامی این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطلوب بوده و دارای امکانات و خدمات مختلفی مانند مینی بار، چای/قهوه ساز و غیره هستند. در تمامی اتاق ها تلویزیون کابلی با کانال های ماهواره های قرار داده شده مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. حمام داخل سوئیت های هتل مونتین مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز ژاپنی هستند. در برخی اتاق‌ها وان و جکوزی نیز قرار داده شده است.

رستوران و غذاخوری هتل مونتین بانکوک


هتل مونتین تنها یک رستوران به نام روئنتون دارد که منوی آن به صورت لاکارته بوده و در چهار وعده غذایی صبحانه، برانچ، نهار و شام پذیرای مهمانان است. مهمانان هتل مونتین می توانند در رستوران از غذاهای چینی، ژاپنی،تایلندی، آسیایی و اروپایی نوش جان کنند.

امکانات و خدمات سرگرمی و تفریحی هتل مونتین بانکوک


مهمانانی که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت می دهند قطعاً به دنبال سالن ورزشی در هتل ها هستند و اقامت در هتلی را ترجیح می دهند که دارای سالن ورزشی یا امکاناتی برای فعالیت‌های فیزیکی باشد. این دسته از مهمانان می توانند با اقامت در هتل Montien Hotel Surawong Bangkok از سالن ورزشی این هتل استفاده کرده و یا در بخش خدمات تور هتل برنامه تور یک روزه ترتیب داده و گشتی در جاهای مختلف و دیدنی شهر بزنند.

خدمات و امکانات ارائه شده در هتل مونتین بانکوک


مهمانان هتل مونتین به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت و از خدمات مختلفی مانند خدمات کانسیرج، خدمات تبدیل ارز، خدمات نظافت روزانه و غیره استفاده خواهند کرد. سایر خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از: خدمات خشک شویی، خدمات لباسشویی، خدمات اتو، آسانسور، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانواده، خدمات روم سرویس، صندوق امانات، اتاق های بدون سیگار و پارکینگ رایگان. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ژاپنی و تایلندی آشنا و کارکنان بخش پذیرش به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند. مهمانانی که با حیوان خانگی خود سفر کرده اند بدانند که این هتل از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل مونتین بانکوک


فاصله هتل مونتین بانکوک تا منطقه تفریحی پاتپونگ: ۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل مونتین بانکوک تا میدان چموری: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل مونتین بانکوک تا معبد وات هوآ لامپونگ: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل مونتین بانکوک تا پارک لومپینی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل مونتین بانکوک تا مرکز فرهنگی هنری بانکوک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل مونتین بانکوک تا معبد وات آرون: ۴.۸ کیلومتر