هتل سی ویو پاتایا

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل سی ویو پاتایا

مشخصات

هتل سی ویو پاتایا
  • تعداد اتاق: ۵۵

مشخصات تماس

No 115/8 Pattaya Beach Road, Nongprue, Banglamung Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

قوانین و امکانات

هتل سی ویو پاتایا
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
صرافی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر روباز
سالن بدنسازی
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل سی ویو پاتایا در نزدیکی سواحل معروف شهر پاتایا و در فاصله تنها ۲ دقیقه‌ای از آن، قرار دارد. این هتل گزینه‌ای ایده آل برای گذراندن اقامتی به یاد ماندنی در شهر پاتایا است که به همین خاطر تمامی امکانات و لوازم مورد نیاز برای یک سفر خوش را مهیا کرده است. برخی از امکانات هتل پاتایا سی ویو که در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده، عبارت اند از: سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و همچنین تلویزیون کابلی با گیرنده محلی.
هر اتاق به یک حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی تجهیز شده است که لوازم حمام هم مانند حوله، شامپو و صابون نیز در آن موجود است. علاوه بر این، تمامی اتاق‌ها دارای یک بالکن مجزا هستند که چشم انداز دیدنی از شهر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
پذیرش هتل سی ویو به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید.

افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند با هماهنگی پذیرش هتل Pattaya Sea View Hotel می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین در صورت اقامت بدون اتومبیل هم می‌توانید برای رفت و آمد از فرودگاه، با هماهنگی پذیرش هتل درخواست سرویس فرودگاهی بدهید.
صبحانه به صورت رایگان در هتل پاتایا سی ویو سرو می‌شود و افراد برای صرف ناهار، میان وعده و شام می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کنند. رستورانی که انواع غذا‌های محلی و بین المللی را با بهترین کیفیت ممکن عرضه می‌کند.
از امکانات تندرستی هتل سی ویو هم می‌توان به سالن بدنسازی و استخر روباز اشاره کرد که در چهار فصل سال قابلیت استفاده دارد. همچنین خدمات ماساژ نیز در هتل ارائه می‌شود که بهره مندی از آن، مستلزم پرداخت هزینه جداگانه است.
در نظر سنجی‌های به عمل آمده هم کاربران امتیاز بالایی را برای خدمات هتل مناسب دانسته‌اند که نشان از کیفیت ممتاز سرویس دهی آن دارد. علاوه بر این، هتل سی ویو پاتایا گزینه‌ای ایده آل برای اقامت زوج‌های جوان است که بیشترین رضایت را از این مجموعه داشته اند.

فاصله هتل سی ویو پاتایا تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل پاتایا: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه هنر در بهشت پاتایا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل ناکلوئا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا تالار شهر پاتایا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۲.۵ کیلومتر