هتل ساندراس این دبی

  • درجه هتل ۳ ستاره

معرفی

هتل ساندراس این دبی

مشخصات

هتل ساندراس این دبی
  • تعداد اتاق: ۱۲۰

مشخصات تماس

Al Nasr Square, Besides Baniyas Square Metro Station, Dubai, United Arab Emirates

قوانین و امکانات

هتل ساندراس این دبی
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به ساحل
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر روباز
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل ساندراس این در قلب شهر دبی قرار دارد. Sandras Inn Dubai از هتل‌های ۳ ستاره و میان‌رده دبی به شمار می‌رود. این هتل لوکس در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده و در سال ۲۰۱۲ مورد نوسازی قرار گرفته است. یکی از امتیازات اقامت در هتل ساندراس این، موقعیت مکانی آن است. با اقامت در هتل ساندراس دسترسی راحتی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. موزه دبی در ۶ کیلومتری هتل قرار دارد. ایستگاه‌های مترو فاصله کمی تا هتل دارند و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید آسان و ارزان در سراسر دبی گردش کنید. دبی به عنوان یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان، گردشگران زیادی را به خرید بلیط هواپیما دبی مجاب می‌کند. با اقامت در هتل ساندراس تعطیلات خوشی پیش رو خواهید داشت. این هتل گزینه خوبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ساندراس این دبی


در هتل ساندراس این دبی امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش Sandras Inn Dubai، ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، تهیه بلیط، اتاق چمدان، صرافی، چک‌این/اوت سریع و کانسیرج به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۲۴ انجام می‌گیرد. هتل ساندراس این دبی از هتل‌های چندزبانه دبی به شمار می‌رود و به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی، فیلیپینی، هندی، نپالی، پرتغالی و تامیلی در آن صحبت می‌شود. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید به راحتی از تمام جاذبه‌های دبی بازدید کنید. در فروشگاه داخل هتل بسیاری از اقلام ضروری موجود است. هتل ساندراس دبی خوشامدگوی کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل، افراد بالای ۱۳ سال بزرگسال محسوب می‌شوند. در هتل ساندراس این خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی استفاده کنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان پارکینگ، آسانسور و دزدگیر را نام برد. پیشنهاد می‌کنیم از استعمال دخانیات در قسمت‌های مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی دبی در ۶ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل ساندارس این دبی دارای ۹۴ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد دوبل یا تویین، اتاق استاندارد تریپل، سوئیت، سوئیت سینگل و سوئیت اگزکیوتیو است. تمامی واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز و میز اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی Sandras Inn Dubai دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز Sandras Inn Dubai شنا کنید. امکان انجام تمرینات ورزشی در باشگاه هتل برای مهمانان فراهم است. پس از گذراندن یک روز شلوغ، هیچ چیزی مثل یک ماساژ خوب خستگی را از تن دور نمی‌کند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان اسپا و سونا را نام برد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل ساندراس این روزتان با صرف صبحانه‌ای لذیذ آغاز خواهد شد. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای حلال رستوران نوش جان کنید. ناگفته نماند Sandras Inn Dubai دارای خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته است و مهمانان عزیز می‌توانند در صورت تمایل غذایشان را در اتاق نوش جان کنند. با توجه به موقعیت مکانی هتل ساندراس، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای دبی هستند.

فاصله هتل ساندراس این دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۸.۸ کیلومتر