هتل رنسانس

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل رنسانس

مشخصات

هتل رنسانس
  • تعداد اتاق: ۴۰۰

مشخصات تماس

Renaissance Hotel Kuala Lumpur, 103, Jalan Ampang, Kampung Baru, 50300 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

قوانین و امکانات

هتل رنسانس
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
صرافی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صبحانه در اتاق
ناهار در اتاق
شام در اتاق
صندوق امانات
فضای سبز
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر روباز
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
کلاس‌های یوگا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

مالزی، کشوری آسیایی با شهرهای مدرن و پیشرفته در جنوب شرقی آسیا است که به خاطر وجود فستیوال های رنگارنگ و وجود اقوام ها و فرهنگ های مختلف در آن، باعث می شود در بیشتر فصل ها و اوقات سال، مسافران و توریست هایی به این کشور سفر می کنند. توریست هایی که به این کشور سفر می کنند، شهر توریستی کوالالامپور را برای اقامت، معمولا انتخاب می کنند. برای شما بسیار مهم است که هتل های این کشور را بشناسید تا انتخابی مناسب برای اقامت خود داشته باشید. اگر شما هم قصد سفر به مالزی را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا هتل ۵ ستاره رنسانس کوالالامپور را بهتر بشناسید.

هتل رنسانس یکی از هتل های زیر مجموعه هتل های ماریوت است که از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های کوالالامپور به حساب می آید. این هتل مقصدی مناسب برای اقامت مسافران خارجی است که برای مقاصد تجاری و یا تفریحی به مالزی سفر کرده اند. این هتل باشکوه دارای دو برج بسیار بلند است که با معماری مدرن طراحی و ساخته شده اند. طراحی این هتل نیز در نوع خود بسیار با شکوه و مجلل است و دارای امکانات زیادی می باشد که در ادامه به بیان آن ها برای شما به طور حتم، می پردازیم. هتل رنسانس با برج های دوقلوی پتروناس (Petronas)، تنها ۵۰۰ متر فاصله دارند و به خاطر نزدیک بودن به این برج های معروف دوقلو، چشم اندازی زیبا را در اختیار مسافران هتل می گذارد. این هتل نسبت به مراکز خرید واقع در کوالالمپور، فاصله ای مناسب داشته و شما می توانید با انتحاب این هتل به عنوان محل اقامت خود، به مراکز خرید بسیاری از جمله؛ مرکز تجاری سوریا (Suria) در برج های دوقلوی پتروناس، مید ولی (Mid Valley)، مجتمع برجایا، مجتمع بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang) و سونگای وانگ (Sungai Wang)، مجتمع های خرید لات تن (Lot 10) و استراهیل (Starhill) و بسیاری از مجتمع های خرید لوکس و مجهز دیگر، نزدیک است. همچنین شما می توانید از خیابان چینی ها به نام پتالینگ (Petaling)، نیز دیدن کنید و از خرید و گردش در آن لذت ببرید.

 

فرودگاه بین المللی کوالالامپور نیز ۴۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل از حمله هتل هایی است که شما در سفرهای بعدی خود به مالزی مطمئنا برای اقامت خود آن را انتخاب خواهید کرد و شک نکنید علت این انتخاب شما چیزی جز، امکانات، برخورد مناسب کارکنان و خدمه هتل و دسترسی های این هتل به تمامی مراکز و خیابان ها و جاذبه هایی که برای آن به مالزی سفر کردید، نیست. از جمله امکانات رفاهی که هتل برای مسافران در نظر گرفته است می توان به، مجموعه استخر های بسیار زیبا و روباز این هتل و سالن های ورزشی و بدنسازی موجود در این هتل اشاره کرد که از صبح تا شب برای خدمت رسانی به مسافران آمادگی دارند. همچنین زیمن تنیس موجود در این هتل این امکان را به شما می دهد که در هتل تنیس هم بازی کنید. هتل رنسانس دارای ۵ رستوران مجزا با سبک های مختلف است که از این نظر همه ی ذائقه ها و سلایق را با کیفتی بین المللی پاسخگو است. اتاق های هتل ماریوت دو قسمتی هستند و یکی از نکات قوت مجزای این اتاق ها، حمام های اختصاصی و مرمری این هتل است. در خدمات تعریف شده برای هتل، خدمات اتوکشی و خدمات خشکشویی برای مسافران نیز موجود است. یکی از نقاط قوت هتل رنسانس، موقعیت جغرافیایی و پاکیزگی و تمیزی محیط هتل است که برای هر مسافری از اولین مواردی است که شاید پیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. یکی دیگر از کاربری های این هتل که باع مشور شدن آن شده است این است که با توجه به محیط جغرافیایی که هتل در آن قرار گرفته است و نزدیکی به برج های دوقلوی پتروناس، برای برگزاری رویدادها و کنفرانس های کاری و تجاری و همچنین قرارهای کاری، بسیار مناسب است. ضمن این که اتاق خواب های این هتل، دارای نشیمن و فضای کاری نیز، هستند.

 

اتاق ها

اتاق های هتل دارای دو بخش مجزا هستند و بر اساس امکانات رفاهی لوکس و معاصر، بازسازی شده است. دیوارهای شیشه کاری شده و مجهز به تلویزیون هستند. Wi-Fi رایگان در سراسر هتل برای استفاده ی مسافرین وجود دارد. تشک های تخت خواب های هتل رنسانس، از طراحی پرتقالی با بافتی نرم و آرامش دهنده، خوابی آرام و دلپذیر را به شما هدیه می دهند. حمام اختصاصی با طراحی مرمرین و مجهز، اقامت در این هتل را دلپذیر کرده است. برخی از اتاق ها و سوئیت های اختصاصی این هتل مجهز به لمکانات رفاهی مخصوصی است که می توان در فضای اتاق از آن ها استفاده کرد.

 

Spa

ماساژهای ریلکسی مخصوص

خدمات بهداشتی و آرایشی

اتاق بخار و سونا

 

رستوران

رستوران  انواع غذاهای چینی و آسیای را سر می کند. معروف ترین رستوران این هتل، رستوران ساگانو (Sagano)، است. این رستوران برنده ی مسابقات آشپزی و کیفیت درمالزی شده است و از این حیث بسیار معروف است و منویی کامل از غذاهای ژاپنی دارد. رستوران های دیگر هتل عبارتند از؛ تمپتیشنز(TEMPTationS)، لابی لانج (Lobby Lounge )، مزو لانج (Mezzo Lounge). همچنین شما می توانید از کافه تریای سلامت(health) نیز، برای نوشیدن نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دم نوش های آرامش بخش نیز استفاده کنید.

 

خدمات ورزشی و پزشکی

اتاق مخصصو برای چ آپ

تجهیزات قلبی وعروقی

کلاس های تناسب اندام رایگان

عضویت در استخر شنای المپیک

استخر های روبازخدمات رایگان

استخر مخصوص کودکان

سونا و جکوزی

تنیس

 

رویدادها

هتل ۵ ستاره رنسانس کوالالامپور دارای بیش از ۴۰هزار فوت مربع فضای مخصوص برای برگزاری رویدادهای مهم است.اتاق های بزرگ (Grand Ballroom)، برای پذیرایی از مهمانان آماده ی ارائه خدمت هستند. ۲۸اتاق جلسه در اندازه های مختلف و متنوع در هتل رنسانس با امکاناتی چون نور طبیعی و دکور شیک و تجهیزات دیجیتالی مناسب، مجز گردیده است. حتی برای این رویدادها، سرآشپزان مخصوص خوراکی های جلسه را تامین می کنند. برنامه ریزان و برگزار کنندگان جلسات و رویدادهای هتل رنسانس مس توانند به خوبی رویداد شما را مدیریت کنند. همه ی سالن ها مجهز به  Wi-Fi اختصاصی هستند و شما می توانید در هنگام برگزاری جلسات، اطلاعات مورد نیاز و آن لاین خود در جلسه را بدون هیچگونه معطلی به دست آورید.