هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل رادیسون بلو ایوریا، تفلیس

مشخصات

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس
  • سال ساخت: ۲۰۰۹
  • تعداد طبقات: ۱۸
  • تعداد اتاق: ۲۴۹

مشخصات تماس

Rose Revolution Square, 1, Tbilisi, Tbilisi, Georgia 108

قوانین و امکانات

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خدمات پزشکی
دفتر خدمات مسافرتی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
فضای سبز
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
بیلیارد
جکوزی
دارت
سالن ورزشی
سونا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل Radisson Blu Iveria، هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که در منطقه آمریراس واقع شده و در قلب شهر تفلیس قرار دارد. هتل رادیسون بلو ایوریا تازه تاسیس می باشد و دارای استخری بزرگ در قسمت پشت بام می باشد و همچنین در 700 متری ایستگاه مترو مارگوس دی پمبال قرار دارد.  ميهمانان عزيز و گرامی هتل Radisson Blu Iveria می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل رادیسون بلو ایوریا از میهمانان و گردشگران تور گرجستان به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادنن توصیه های تفریحی کمک کنند، خوشحال می شوند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد. کلیه اتاق های هتل Radisson Blu Iveria دارای سیستم تهویه مطبوع، طراحی مدرن، تخت خواب راحت، مینی کافه، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و همچنین برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن اختصاصی همراه با چشم اندازی از مناظر تفلیس می باشند.  همچنین این اقامتگاه 300 متر تا مرکز خرید آمریراس و 6.7 کیلومتر با ماشین تا فرودگاه بین المللی تفلیس، 20 دقیقه با وسایل نقلیه عمومی تا منطقه شلوغ و پر رفت و آمد بایرو آلتو فاصله دارد. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل Radisson Blu Iveria به زبان های گرجی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران تور تفلیس صحبت می کنند.

 
مشخصات عمومی :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 444 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل Radisson Blu Iveria از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق خانواده (2 بزرگسال + 2 کودک تا 12 سال)، اتاق لوکس دو تخته یا دو نفره (پیشنهاد ویژه)، اتاق دو تخته یا دو نفره همراه با پرداخت حق بیمه، اتاق لوکس دو تخته یا دو نفره، سوئیت کوچک، سوئیت لوکس همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات :
هتل رادیسون بلو ایوریا امکانات رفاهی متنوعی را مانند: اتاق عایق صوتی، تراس، خدمات بلند کردن از خواب، اتاق خانواده، آسانسور، خدمات اتو، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز کسب و کار، امکانات جلسه و ضیافت، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه و مغازه، خدمات از خواب بیدار کردن، سالن ضیافت و میهمانی، امکانات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، سرویس اتاق، خدمات دربان، اتاق چمدان، میز جلو 24 ساعته، استخر فضای باز (فصلی)، استخر سرپوشیده (تمام سال)، سالن ماساژ، مرکز آبگرم و سلامتی، حمام بخار فنلاندی، مرکز تناسب اندام، رستوران، کافه، کافی شاپ، اینترنت رایگان، خدمات نگهداری از کودکان شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
هتل Radisson Blu Iveria دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی و یک کافه می باشد که در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و همچنین در کافه یوپسکال انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای میهمانان و گردشگران تور گرجستان سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و پارکینگ آن نیز خصوصی و همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری تفلیس :
فاصله هتل Radisson Blu Iveria تا سیرک تفلیس 1.6 مایل، ایستگاه مترو دانشگاه فنی 1 مایل، ایستگاه مترو دلیسی 1.3 مایل، سالن کنسرت تفلیس 2 مایل، میدان پارک اسب دوانی 1.1 مایل، پل ملکه تامار 1.5 مایل، میدان آزادی 3.2 مایل، کاخ ریاست جمهوری 3.4 مایل، آکادمی ملی علوم گرجستان 2.4 مایل، کلیسای جامع سامبا 3.5 مایل، کلیسای جامع سنت جورج 3.7 مایل، کلیسای متخی 3.7 مایل،  تئاتر باله و سالن اپرا تفلیس 2.6 مایلو فرودگاه بین المللی تفلیس 11.1 مایل با ماشین می باشد.