هتل د یارد میلانو

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل د یارد میلانو

مشخصات

هتل د یارد میلانو
  • تعداد اتاق: ۳۲

مشخصات تماس

Piazza Xxiv Maggio 8,

قوانین و امکانات

هتل د یارد میلانو
  • ساعت تحویل اتاق ۱۵
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خدمات پزشکی
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل د یارد میلانو که هتلی 4 ستاره و لوکس است در یکی از مناطق محبوب میلان واقع شده است که برای گشت های شبانه یک گزینه عالی است. صاحب اصلی این هتل از آنجا که بسیار اهل سفر بوده، در گوشه و کنار این هتل از تجربیات خود استفاده نموده و این هتل متفاوت را که در ابتدا محل زندگی او و خانواده اش بوده، تاسیس نموده است.

هر یک از اتاق های این مجموعه تصاویری متفاوت از ورزشکاران را به خود اختصاص داده و این موضوع آن را برای بسیاری از مسافران جذاب نموده است. اتاق ها دارای دکوری ساده هستند که در کنار نورپردازی که در اتاق ها اجرا شده، آرامش بیشتری را به اتاق ها بخشیده است. همه اتاق ها در هتل مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم وتلویزیون است.

مهمانان روز خود را با یک صبحانه ایتالیایی در این هتل آغاز می نمایند که با تنوعی از نوشیدنی ها و محصولات خانگی لذیذ روبرو خواهند شد. بار هتل از بخش هایی است که مسافران علاقه بسیاری به آن دارند، زیرا دارای محیط جذاب و نوشیدنی های مهیج و فوق العاده است.

هتل 5 دقیقه پیاده از Porta Genova، حدود 4 کیلومتر از ایستگاه مرکزی میلان، 5.1 کیلومتر از San Siro Stadium و از فرودگاه لینیت 8.1 کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه مند به خرید، غذا و خرید برندهای لوکس انتخاب مناسبی است.

  • این هتل 4 ستاره است و دارای 30 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های عایق صدا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کتابخانه، دوچرخه کرایه ای، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات وی آی پی، اتاق های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)