هتل بوف هتل سئو سوئیت آتاشهیر استانبول

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل بوف هتل سئو سوئیت آتاشهیر

مشخصات

هتل بوف هتل سئو سوئیت آتاشهیر
  • تعداد طبقات: ۲۹
  • تعداد اتاق: ۱۹۷

مشخصات تماس

Tatlisu Mah. Tezcan Cad. Halic Sokak No: 10 Serifali Ataşehir, Umraniye, 34775 Istanbul, Turkey

قوانین و امکانات

هتل بوف هتل سئو سوئیت آتاشهیر
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمام ترک
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات پستی
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
دفتر خدمات مسافرتی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
اتاق بازی برای کودکان
استخر روباز
تنیس روی میز
جکوزی
دارت
سالن بدنسازی
سالن ورزشی
سونا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل بوف سئو سوئیت آتاشهیر با قرار گیری بین دو بخش توریستی و تجاری استانبول بهترین انتخاب برای آن هایی است که می خواهند به راحتی هم به مراکز تجاری و هم به جاهای دیدنی استانبول دسترسی داشته باشند. طراحی امکانات این هتل ۵ ستاره به گونه ای است که مهمانانش حس می کنند در خانه خود هستند و خدمات آن طوری طراحی شده که تا از تک تک مهمانان همانند سلبریتی ها و اشخاص مهم پذیرایی شود. این خدمات و امکانات مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری و مهمانداری دنیا هستند و به خوبی مهمان نوازی ترکی را نشان می دهند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بوف سئو سوئیت آتاشهیر استانبول


امکانات و خدمات عمومی هتل بوف سئو سوئیت شامل خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، فضای مخصوص سیگار، آسانسور، اتاق های بدون سیگار، دستگاه فکس و فتوکپی، صندوق امانات، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، نهار بسته بندی شده، روزنامه و نگهبانی ۲۴ ساعته است. البته هتل برای مهمانان سالمند و توان یاب خود خدمات و امکانات ویژه ای مانند رمپ ویژه ورودی، روشویی هایی با ارتفاع کمتر، سرویس های بهداشتی با دستگیره و زنگ هشدار اورژانس در حمام ها ایجاد کرده است.
بخش خدمات نظافتی هتل به صورت روزانه در بخش های مختلف به نظافت هتل می پردازند و علاوه بر آن سایر خدمات نظافتی مانند خدمات اتو، خدمات خشک شویی و لباسشویی را در قبال دریافت کمی هزینه ارائه می دهد. اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید با آرامش امور شغلی تان را انجام دهید، سالن همایش هتل در اختیار شماست تا هم با تمرکز بیشتر به امور کاری خود بپردازید و هم در صورت نیاز بتوانید جلسات خود را به راحتی برگزار کنید.
در بخش رسپشن هتل نیز خدمات مختلفی مانند خدمات کانسیرج، اتاق چمدان و خدمات تبدیل ارز در کنار تحویل اتاق ها انجام می شود. بد نیست بدانید که کارکنان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالند و به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی آشنا هستند. برای مهمانانی که خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما استانبول ترجیح داده اند نیز پارکینگی در نظر گرفته شده که به رزرو قبلی نیازی دارد و به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل است.

اتاق های هتل


این هتل ۲۹ طبقه با پل بسفر تنها ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و همین موقعیت باعث شده تا برخی از اتاق های آن رو به دریا باشند. تمامی واحدهای اقامتی هتل عایق صدا و بدون سیگار هستند. Bof Hotels Ceo Suites Atasehir اتاق های خانواده و سوئیت عروس نیز دارد و برای راحتی مهمانان سالمند و با ویلچر خود، اتاق های قابل دسترسی نیز ایجاد کرده است.

امکانات اتاق های هتل


هر یک از واحدهای اقامتی هتل بوف مجهز به سیستم تهویه مطبوع، دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و فضای نشیمن اند. برخی از واحدهای این هتل روبه دریا قرار گرفته اند و با اقامت در این واحدها ۲۴ ساعته چشم انداز زیبای بسفر را پیش روی خود خواهید داشت. واحدهای بوف سئو سوئیت همگی حمام خصوصی هم دارند که مجهز به دوش، حوله تن پوش، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. مهمانان در اتاق های هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


بوف سئو فضای سبز و امکانات باربیکیو را برای مهمانان خود فراهم کرده و علاوه بر آن امکانات ورزشی مانند باشگاهی مجهز را برای علاقه مندان به ورزش ایجاد کرده است. در باشگاه ورزشی هتل مربی اختصاصی نیز همراه شما خواهد بود. در بخش اسپا هتل خدمات ماساژ از صندلی های ماساژ تا ماساژ بدن ارائه می شود. اتاق بخار و حمام عمومی دیگر امکانات این بخش هستند. برای کودکان اما شبکه تلویزیونی کودک وجود دارد تا این دلبندان کارتون ها و برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

رستوران هتل


بوف سئو روزانه صبحانه کانتیننتال برای مهمانانش سرو می کند و رستوران آن انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی را تهیه و طبخ می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که رستوران هتل توانسته جایزه آکادمی بین المللی آشپزی را کسب کند.

فاصله هتل بوف سئو سوئیت آتاشهیر استانبول تا امکان و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۳.۳ کیلومتر