هتل استقلال تهران

  • درجه هتل ۵ ستاره

معرفی

هتل استقلال تهران

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۰
  • تعداد طبقات: ۲۰
  • تعداد اتاق: ۵۵۲

مشخصات تماس

"تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر."

قوانین و امکانات

هتل استقلال تهران

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آرایشگاه مردانه
آسانسور
آلارم بیدار باش
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خودپرداز
خدمات پزشکی
دفتر خدمات مسافرتی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر روباز
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
ماهواره
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل پارسیان استقلال تهران که پیش از انقلاب به نام رویال هیلتون شناخته می‌شد، عنوان بزرگترین هتل 5 ستاره پایتخت را یدک می‌کشد. هتل 5 ستاره پارسیان استقلال در سال 1341 ساخته شد و 10 سال بعد برج شرقی هتل به آن اضافه شد. در مجموع هتل دارای 552 اتاق و سوئیت در 2 ساختمان 15 طبقه می‌باشد که به کوه‎‌های البرز و شهر تهران دید دارند. هتل پارسیان استقلال تهران با بیش از 50 سال سابقه در هتلداری، اقامتی مجلل و خاطره‌انگیز را برای مسافران در بین هتل‌های شهر تهران رقم می‌زند.
در دو برج غربی و شرقی هتل پارسیان استقلال ده‌ها امکانات و خدمات باکیفیت را می‌توانید پیدا کنید که روی هم رفته به اندازه امکانات یک شهر می‌شود؛ از رستوران و کافه‌های متنوع و متعدد گرفته تا مجموعه ورزشی و مغازه‌های تجاری. در رستوران‌های هتل می‌توانید غذاهای ایرانی و فرنگی سفارش دهید و برای یک نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. با اقامت در هتل پارسیان استقلال تهران می‌توانید از امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن‌های کنفرانس و تشریفات، محوطه بزرگ، و فضای سبز آن استفاده کنید.
هتل پارسیان استقلال نزدیک به خیابان ولیعصر، زیباترین خیابان تهران، قرار دارد که با 10 دقیقه پیاده‌روی به آن دسترسی خواهید داشت. از خیابان ولیعصر هم می‌توانید به میدان تجریش بروید یا با راهی شدن به سمت جنوب به پارک ملت و مراکز خرید برسید. هتل پارسیان استقلال تهران در 2 کیلومتری صداوسیما و نمایشگاه بین المللی تهران قرار دارد. همچنین به خاطر نزدیکی به اتوبان چمران دسترسی آسانی را به مناطق مختلف شهر تهران از جمله؛ اماکن تاریخی، مراکز درمانی، و آموزشی ایجاد کرده است. برای تفریح در تهران می‌توانید با 30 دقیقه رانندگی به بام تهران و تله‌کابین توچال رفته و از منظره شهر لذت ببرید.