هتل آنداکیرا پوکت

  • درجه هتل ۴ ستاره

معرفی

هتل آنداکیرا پوکت

مشخصات

هتل آنداکیرا پوکت
  • تعداد اتاق: ۲۰۰

مشخصات تماس

222 Phangmuang Sai Ko Road, Patong, Phuket, Thailand 83150

قوانین و امکانات

هتل آنداکیرا پوکت
  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

امکاناتی که هتل دارد

استقبال فرودگاه
اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
خدمات پزشکی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
سرگرمی های شبانه
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
نزدیک به ساحل
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر روباز
جکوزی
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو
خدمات خانه‌داری

نقد و بررسی

هتل آنداکیرا پوکت از هتل های لوکس تایلند است که در ساحل پاتونگ از زیباترین سواحل پوکت قرار گرفته. این هتل ۴ ستاره امکانات مختلفی مانند استخر، رستوران و غیره دارد. موقعیت مکانی هتل جزو یکی از بهترین مناطق تایلند محسوب می شود تا حدی که یکی از رتبه های برتر بین موقعیت هتل ها را به خود اختصاص داده است. آنداکیرا هتلی نسبتاً محبوب است و مهمانان این هتل را به‌ دلیل پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اینترنت رایگان و استخرش دوست دارند. این هتل در نوامبر سال ۲۰۰۹ درست در قلب ساحل پاتونگ تاسیس شد و فاصله چندان زیادی با مراکز خرید و تفریحات شبانه ساحلی پاتونگ ندارد. اقامت در این هتل نه تنها امکان لذت بردن از ساحل و آرامش دریا را به شما خواهد داد بلکه دسترسی تان به بسیاری از جاهای دیدنی پاتونگ را نیز آسان خواهد کرد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های مدرن hotel آنداکیرا پاتونگ طراحی شیک و مدرن دارند و ترکیب رنگ اتاق ها به گونه ای است که علاوه بر حفظ آرامش، حس شور و نشاط را در مهمانان ایجاد خواهد کرد. تمامی اتاق های این هتل ۴ ستاره دارای بالکن خصوصی ای هستند که منظره ای از ساحل پاتونگ و محیط اطراف هتل را به نمایش می گذارند. در تمامی اتاق های این هتل Andakira Phuket تلویزیون صفحه تخت تعبیه شده و برای اینکه مهمانان بتوانند بدون نگرانی وسیله های ارزشمند خود را داخل اتاق بگذارند هر اتاق دارای صندوق امانات هم هست. برخی از اتاق های این هتل دسترسی مستقیم به استخر هتل دارند. Andakira patong phuket اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار هم دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


کودکان گرچه منبع انرژی و نور امید زندگی هستند اما سفر کردن با آن ها گاهی اوقات مشکلاتی را به همراه دارد به ویژه اگر امکانات سرگرمی برای کودکان وجود نداشته باشد این نور چشمان بیشتر اذیت شده و بد خلقی خواهند کرد. اما در هتل آنداکیرا پاتونگ پوکت نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان هم امکانات تفریحی ایجاد شده است. مهمانان می توانند همزمان با اینکه خودشان از اسپای هتل لذت می برند، کودکانشان را به استخر کودکان هتل برده و بچه ها در استخر مخصوص خودشان با همسن و سالانشان بازی و تفریح کنند. تمامی استخر های هتل برای مهمانان رایگان است. اگر اهل شنا و آبتنی نیستید پس باید سری به باشگاه بیلیارد هتل زده و مهارتهای بیلیارد بازی خود را به رخ بکشید.

امکانات و خدمات هتل


این هتل چهار ستاره رستوران زیبایی در فضای باز دارد که انواع غذاهای محلی و غربی را در اختیار مهمانان می گذارد. پول بار هتل بهترین جا برای تماشای غروب خورشید هنگام نوشیدن لیوانی نوشیدنی خوش طعم‌ است. نوشیدنی ها و اسم های سبک در لابی هتل سرو می شود. رستوران هتل غذای مخصوص کودکان هم به خانواده های دارای کودک سرو می کند. اگر نیاز به خدمات تبدیل ارز داشتید نگران نباشید می توانید این خدمات را داخل خود هتل دریافت کنید. بدون شک بیشتر مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما پوکت به تایلند سفر کرده اند در این شهر و کشور خودرو شخصی ندارند. هتل آنداکیرا برای این دسته از مهمانان بتوانند تجربه رانندگی در پوکت را داشته باشند خدمات کرایه ماشین به آنها ارائه می‌ دهد. سایر خدمات و امکانات هتل شامل پارکینگ و اینترنت رایگان، فضای سبز، خدمات برای معلولان، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و تهیه بلیط، ماساژ و غیره.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا خیابان پارادایس کمپلکس پاتونگ: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد چالونگ: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی پوکت: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا زمین گلف دینو پارک: ۷.۴ کیلومتر